حضور بیمه پاسارگاد در بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مالی کشور؛ برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بیمه، بانک و بورس

حضور بیمه پاسارگاد در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور ، از ضرورت فرهنگ سازی شرکت های بیمه در بزرگ ترین رویداد صنعت مالی به شمار می رود.

به گزارش رصد روز، حضور بیمه پاسارگاد در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور ، از ضرورت فرهنگ سازی شرکت های بیمه در بزرگ ترین رویداد صنعت مالی به شمار می رود.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی کشور با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی از تاریخ ۲ الی ۵ مرداد ماه، سالن شماره ۶ غرفه ۱۸، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، بیمه پاسارگاد در این رویداد اقتصادی، ضمن معرفی انواع خدمات و توانمندی های بیمه ای با حضور مدیران ارشد خود آماده پذیرایی از مدعوین گرامی می باشد.
شایان ذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بیمه، بانک و بورس) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود و عموم هموطنان گرامی می توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ از آخرین دستاوردهای حوزه صنعت مالی کشور بازدید نمایند.

این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌ اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط