حضور ثمسکن در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در زمینه‌هایی چون ساخت مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و آموزشی و نیز ساخت آزادراه، خطوط انتقال آب و آماده‌سازی زمین از سال ۱۳۶۹ تاکنون که بیش از ۳۳ سال از آن می گذرد متمرکز شده است. به گزارش رصد روز، به نقل از ...

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در زمینه‌هایی چون ساخت مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و آموزشی و نیز ساخت آزادراه، خطوط انتقال آب و آماده‌سازی زمین از سال ۱۳۶۹ تاکنون که بیش از ۳۳ سال از آن می گذرد متمرکز شده است.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۲از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ مردادماه ثمسکن بعنوان یکی از بزرگترین فعالان صنعت ساختمان و شرکت های انبوه سازی مطرح کشور در این نمایشگاه حضور پیدا می نماید.

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن  در زمینه‌هایی چون ساخت مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و آموزشی و نیز ساخت آزادراه، خطوط انتقال آب و آماده‌سازی زمین از سال ۱۳۶۹ تاکنون که بیش از ۳۳  سال از آن می گذرد متمرکز شده است.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن دارای ۱۷ شرکت زیر مجموعه در ۲۸ استان و فعال در بیش از ۴۰ شهر کشور می باشد که از ابتدای تاسیس تاکنون عملیات اجرایی  ۷۲ هزار واحد مسکونی در قالب ۴۴۴ پروژه آغاز شده و تاکنون ۶۳۱۷۸ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

 

   تاریخ برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان

 

  • تاریخ شمسی: ۱۲ تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲
  •     تاریخ میلادی : Agu 3-6 2023
  •     روزهای برگزاری : پنج شنبه تا یکشنبه
  •      زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر
  •      محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن ۴۱

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار