حضور فعال بانک کارآفرین در قلب صنعتی تهران

معاون امور بانکی کارآفرین خبر داد: با افتتاح شعبه جاده مخصوص بانک کارآفرین در قلب صنعتی پایتخت ، ارائه خدمات جامع مالی و بانکی به فعالان اقتصادی و صنعتی حاضر در منطقه بیش از پیش تقویت خواهد شد.   به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمو...

معاون امور بانکی کارآفرین خبر داد: با افتتاح شعبه جاده مخصوص بانک کارآفرین در قلب صنعتی پایتخت ، ارائه خدمات جامع مالی و بانکی به فعالان اقتصادی و صنعتی حاضر در منطقه بیش از پیش تقویت خواهد شد.

 

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی با اشاره به افتتاح شعبه جدید بانک کارآفرین در جاده مخصوص تهران گفت: بانک کارآفرین در راستای ارائه خدمات جامع مالی و بانکی به فعالان اقتصادی و صنعتی کشور، جدیدترین شعبه خود را در جاده مخصوص تهران جانمایی و افتتاح کرده تا بتواند زنجیره کاملی از خدمات گروه مالی کارآفرین را به صورت متمرکز و یکپارجه به مشتریان ارائه کند.

وی افزود: بانک کارآفرین در بیش از دو دهه فعالیت خود به عنوان بانکی خوشنام نزد فعالان اقتصادی کشور شناخته شده است و به پشتوانه سابقه درخشان خود در ارائه خدمات بانکی و مالی، نقش موثری در تقویت و توسعه زیرساخت های صنعتی و تولیدی کشور داشته است.
سهراب صادقی در ادامه با اشاره به نیاز شرکت‌های حاضر در منطقه جاده مخصوص مبنی بر دریافت خدمات ریالی، ارزی و نیز تامین مالی از طریق بازار سرمایه، افزود: برای رفاه حال مشتریان و تسهیل در فرآیند ارائه خدمات، طراحی شعبه جاده مخصوص به گونه‌ای انجام شده است تا تمامی خدمات مذکور به صورت متمرکز و یکپارچه، در کمترین زمان ممکن به مشتریان ومتقاضیان ارائه شود.
معاون امور بانکی کارآفرین تاکید کرد: با توجه به سابقه همکاری بانک با شرکت های خودروساز و تولیدکنندگان قطعات خودرو و حضور آنها درمنطقه جاده مخصوص، ظرفیت های لازم برای ارائه انواع خدمات نظیر اعطای تسهیلات، گشایش اعتبار اسنادی، صدور انواع ضمانت نامه ها و… به شرکت های مورد اشاره در این شعبه در نظر گرفته شده است.

سهراب صادقی با اشاره به فعالیت‌های بانک در بخش بین الملل نیز ادامه داد: ارائه انواع خدمات ارزی در قالب صدور حوالجات ارزی، تخصیص ارز از طریق سامانه نیما، گشایش اعتبار اسنادی، اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی و… از طریق بخش بین الملل، کارگزاری و صرافی بانک کارآفرین به شرکت ها و تولیدکنندگان امکان پذیر است و متقاضیان می توانند درخواست های خود را جهت بررسی به شعبه ارائه دهند.

معاون امور بانکی با اشاره به فعالیت گسترده حوزه بانکداری شرکتی و ارائه خدمات به شرکت های بزرگ در سطح کشور اعلام کرد: بسته های اعتباری ویژه‌ای برای مشتریان شرکتی در بانک کارآفرین طراحی و عملیاتی شده‌ است تا مشتریان بتوانند با بهره مندی از این خدمات، توسعه کسب و کار و افزایش ظرفیت های تولیدی خود را تسریع کنند. همچنین مدیریت بانکداری شرکتی با همکاری شرکت های گروه مالی کارآفرین آمادگی دارد در قالب انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری، علاوه بر ارائه خدمات مالی و بانکی، مجموعه‌ای از خدمات بیمه‌ای، کارگزاری، لیزینگ و… را به مشتریان شرکتی ارائه دهد. لذا شرکت‌های بزرگ حاضر در منطقه جاده مخصوص می توانند با مراجعه به شعبه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.
شایان ذکر است شعبه جاده مخصوص بانک کارآفرین بر اساس هویت بصری جدید بانک در آدرس بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج)، بعد از خیابان چهل و نهم، پلاک ۴۶۹ دایر بوده و آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان بانک است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط