حقوق قابل توجه در گروه اقتصادی کرمان خودرو با ۱۶ کارمند و زیان خالص ۶۷ میلیارد ریالی

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]علیرغم اینکه بسیاری منتظرند تا لیست بلند بالای حقوق و دستمزد مدیران ارشد صنایع مختلف منتشر شود اما هربار بنا به دلائلی این اتفاق نمی ا...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]علیرغم اینکه بسیاری منتظرند تا لیست بلند بالای حقوق و دستمزد مدیران ارشد صنایع مختلف منتشر شود اما هربار بنا به دلائلی این اتفاق نمی افتد و این موضوع نیز در مجموع حقوق و دستمزد پرداختی شرکتها و سازمنهای مختلف گنجانده می شود و به این شکل میانگین پرداختی به پرسنل بالاتر می رود. بررسی ها حکایت از حقوق قابل توجه در گروه اقتصادی کرمان خودرو می دهد و این در حالیست که آنها در پایان سال ۱۴۰۰ با زیان به کار خود پایان دادند. [/box]

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گروه اقتصادی کرمان خودرو که با نماد خکرمان در بازار زرد فرابورس فعالیت می کند نوسان زیادی را از پایان سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ پشت سر گذاشت. ارزش بازار این گروه در پایان سال ۹۹ ، بیست هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال نشان میدهد که در سال ۱۴۰۰ به ۱۴ هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال رسید البته در پایان معاملات دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ این مقدار به ۱۶ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال رسید.

این گروه که در پایان سال قبل ۵۷ درصد از سهامش متعلق به کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان بود محمدرضا شه بخش ، حامد شادکام ، سامان فیروزی فیروز کوهی ، سید حسین میری و علیرضا صادقی را به عنوان اعضای هیئت مدیره خود می دید و مدیریت آن نیز بر عهده حامد شادکام بود که به نمایندگی از شرکت عمران ارگ در ترکیب هیئت مدیره این گروه قرار داشت.

حقوق قابل توجه در گروه اقتصادی کرمان خودرو

 

گروه اقتصادی کرمان خودرو سال ۱۴۰۰ را با زیا خالص ۶۷ میلیارد ریالی به پایان رساند و این در حالیست که تعداد کارمندان آن در پایان همین سال ۱۶ نفر بود. این گروه در پایان سال قبل ۶۵ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال حقوق و دستمزد پرداخت کرد که به طور میانگین متوسط پرداخت ماهیانه بیش از ۳۵ میلیون ریال از آن قابل برداشت است.

با توجه به اینکه یقیناً میزان حقوق پرداختی در بین کارمندان یکی نیست و قطعاً برخی بیشتر و برخی کمتر دریافتی داشتند این میزان از حقوق ابهام آفرین است و سؤالی را که به ذهن متبادر می کند این خواهد بود که کدام نفرات میانگین دریافتی بالاتری داشتند هر چند که انتشار میزان حقوق و دستمزد اعضای هیئت مدیره می تواند به مرتفع شدن این ابهام کمک کند.

حقوق و دستمزد گروه اقتصادی کرمان خودرو

تعداد کارمندان گروه اقتصادی کرمان خودرو

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط