خبر خوش وزیر نیرو برای مشترکان خوش مصرف

وزیر نیرو گفت: برای تابستان سال ۱۴۰۲ طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی را در نظر گرفته‌ایم به گونه‌ای که امسال همه مشترکان برق مشمول پاداش خوش مصرفی خواهند شد. این در حالی است که در سال گذشته این طرح به صورت محدود اجرایی شد. به گزارش رصد روز، عل...

وزیر نیرو گفت: برای تابستان سال ۱۴۰۲ طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی را در نظر گرفته‌ایم به گونه‌ای که امسال همه مشترکان برق مشمول پاداش خوش مصرفی خواهند شد. این در حالی است که در سال گذشته این طرح به صورت محدود اجرایی شد.

به گزارش رصد روز، علی‌اکبر محرابیان امروز در نشستی خبری با بیان این‌که در سال پیش رو این طرح به صورت سراسری اجرایی می‌شود و دو تفاوت عمده با سال قبل دارد، اظهار کرد: تفاوت اول این است که سال گذشته تنها به مشترکانی که زیر الگو مصرف داشتند، پاداش تعلق می‌گرفت اما امسال همه مشترکان مشمول پاداش صرفه‌جویی می‌شوند.

وی ادامه داد: به گونه‌ای که هر مشترکی در میزان مصرف خود نسبت به سال گذشته کاهش داشته باشد مشمول طرح پاداش صرفه‌جویی خواهد شد.

وزیر نیرو با تاکید بر این‌که مبلغ پاداش را تا ۲۰ برابر افزایش داده‌ایم اظهار کرد: تقریبا به طور متوسط قیمت فروش برق ۱۰۰ تومان است که در مناطق گرمسیری یک چهارم این قیمت محاسبه می‌شود و پاداش صرفه‌جویی تا ۲۰۰۰ تومان به ازای هر مترمکعب پیش‌بینی شده است.

محرابیان با بیان این‌که در صرفه‌جویی که اتفاق می‌افتد می‌توانیم پاداش‌های قابل توجهی را به مشترکان بدهیم، ادامه داد: سال گذشته ۴۰ درصد مشترکان پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند که معادل هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط