خبر شوکه کننده و اتفاق ناگوار برای تتلو / تتلیتی‌ها گوش به زنگ باشن !

به گزارش رصد روز،  امیر تتلو شاید جنجالی‌ترین خواننده ایرانی یک دهه اخیر باشد. از تلاش برای گرفتن مجوز تا دیدار با ابراهیم رئیسی در آستانه انتخابات ۹۶، خالکوبی‌های متعدد روی اعضای بدن و ادبیات خاصی که همواره به کار می‌برد، همه و همه او را...

به گزارش رصد روز،  امیر تتلو شاید جنجالی‌ترین خواننده ایرانی یک دهه اخیر باشد. از تلاش برای گرفتن مجوز تا دیدار با ابراهیم رئیسی در آستانه انتخابات ۹۶، خالکوبی‌های متعدد روی اعضای بدن و ادبیات خاصی که همواره به کار می‌برد، همه و همه او را در این مسیر هدایت می‌کند. این اواخر هم که ازدواج با سحر قریشی باز هم او را بر سر زبان‌ها انداخت و حالا در جدیدترین اقدام خبرسازش گفته که در کنسرت آخرش خودکشی خواهد کرد.

خبر شوکه کننده و اتفاق ناگوار برای تتلو / تتلیتی‌ها گوش به زتگ باشن + عکس+ 19

در کنسرت جدید خودکشی می‌کنم!

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در واکنش به ماجرای خودکشی احتمالی تتلو می‌نویسد: ایده‌های تبلیغاتی کنسرت «امیر تتلو» برای هر اجرا متفاوت است. از فحاشی های رکیک به طرفدارانش بگیر تا مطرح کردن «برگزاری مراسم خواستگاری رسمی از سحر قریشی روی استیج».

این‌ها همه و همه ترفندهایی ست برای فروش بلیت کنسرت و بعد از لغو کنسرت شهریورماه تتلو در ترکیه، حالا این خواننده بعد از رونمایی تاریخ جدید کنسرتش در مهرماه، قرار است در انتهای کنسرتش خودکشُی کند! ترفند جدید تبلیغاتی تتلو، باز هم فضای مجازی را بهم ریخته و تهیه کننده کنسرتش هم با اعلام جدی بودن تصمیم امیر برای پایان و «بیایید که در سالن او را از تصمیم اش پشیمان کنیم»، اوضاع را پیچیده‌تر کرده است.

خبر شوکه کننده و اتفاق ناگوار برای تتلو / تتلیتی‌ها گوش به زتگ باشن + عکس+ 14

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار