خروج ۱۸ میلیارد تومان پول حقیقی از فولاد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزهای اخیر که بازار سرمایه پرنوسان ترین بازار کشور بوده و این مسئله موجب نارضایتی های زیادی شده عملکرد بازیگران حقوقی نمادهای بزرگ بازار بیش از هر زمانی مورد توجه قرار گرفته است. در میان همه گروههای معاملاتی...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزهای اخیر که بازار سرمایه پرنوسان ترین بازار کشور بوده و این مسئله موجب نارضایتی های زیادی شده عملکرد بازیگران حقوقی نمادهای بزرگ بازار بیش از هر زمانی مورد توجه قرار گرفته است. در میان همه گروههای معاملاتی بازار سرمایه گروه فلزات که تا پیش از نوسانات بازار لیدر قوی بازار بود و بسیار از نمادهای این گروه یا جزو نمادهای پرتراکنش بازار بودند و یا در جدول بیشترین تراکنش معاملاتی دیده می شدند در روزهای اخیر روند نگران کننده ای را به نمایش گذاشتند. به طوریکه این مسئله حتی نمادهای تازه واردی مانند فجهان را نیز متأثر کرد.

خروج ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون پول حقیقی از نماد فولاد 

 

اما در پایان معاملات امروز بازار سرمایه نماد فولاد با خروج ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول حقیقی عملکرد ضعیفی را از خود به جا گذاشت هرچند که حقوقی های این نماد با خرید ۲۱ میلیون و ۹۳۵ هزار برگه سهم توانستند با این نماد را با ورود ۲۴ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومانی پول حقوقی روبرو کنند اما در نهایت عدم اقبال به این نماد موجب شد تا در مقابل فروش ۴۷ میلیون و ۸۷۹ هزار برگه سهم توسط حقیقی ها ۳۱ میلیون و ۶۱۳ هزار برگه سهم خریداری شود. با این حساب اگر بنا باشد تنها فروش حقیقی ها را در نظر بگیریم بیش از ۵۳ میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان پول حقیقی از نماد فولاد خارج شده که با در نظر گرفتن تفاوت آن با مقدار خرید حقیقی ها به رقم ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می رسیم.

عملکرد فولاد در بازار بورس

گفتنی است در فاصله ۵ روز معاملاتی ارزش بازار این نماد با کاهش ۲۳۷ هزار میلیارد ریالی ربرو شده که جای پرداخت بسیاری خواهد داشت.

عملکرد فولاد در 5 روز معاملاتی

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار