خواننده زن ایرانی، عطر خودش را عرضه کرد!

به گزارش رصد روز ، گوگوش راه و رسم «رسانه» و سلبریتی بودن را بلد است، او البته خواننده خوبی‌ست و کارنامه درخشانی دارد اما فراتر از هر چیزی او یک سلبریتی به تمام معناست. می‌داند کِی و کجا چه تصمیمی بگیرد، مصاحبه به موقع، وایرال شدن تا حد م...

به گزارش رصد روز ، گوگوش راه و رسم «رسانه» و سلبریتی بودن را بلد است، او البته خواننده خوبی‌ست و کارنامه درخشانی دارد اما فراتر از هر چیزی او یک سلبریتی به تمام معناست.

می‌داند کِی و کجا چه تصمیمی بگیرد، مصاحبه به موقع، وایرال شدن تا حد مملو و سرریز و چندی بعد رونمایی از یک عطر! او ورود به موقع را بلد است و حالا از پس روایتی که مقابل دوربین تعریف کرده، «عطر»ش را عرضه می‌کند. خانم سلبریتی البته که استاد بازاریابی هم هست بی‌گمان.

خواننده زن ایرانی، عطر خودش را عرضه کرد!

کما این که رونمایی از عطر را همین داخلی‌ها هم انجام داده‌اند و اصلا رفتار متداولی‌ست در میان آدم‌های مشهور، مثلا عطر لیلا حاتمی هم داشتیم و اما خب میان آن ستاره محجوب و حتی منزوی و این ستاره رسانه‌شناس تفاوت از زمین تا آسمان است، یعنی «بازار» معمولا دومی را می‌پسندد، کسی که خودش را در چشم و ذهن مخاطب فرو می‌کند و پس لزوما می‌تواند مورد جذاب‌تری برای فروش هر چه که به آن منتسب است، باشد.

سلبریتی‌های دیگری هم پیش از این عطری با نام خود به تولید و فروش رسانده‌اند. / برترینها

مطالب مرتبط