خوش‌بینی سرمایه‌گذاران خرده فروش به آینده بازار طلا

این هفته بدترین هفته طلا از ابتدای فوریه به شمار می‌آید. معاملات آتی ژوئن Comex از بالای ۲۰۱۳ دلار در هر اونس در ابتدای هفته به ۱۹۶۴ دلار در صبح جمعه سقوط کرد. به گزارش رصد روز  بر اساس نظرسنجی هفتگی کیتکو، طلا در این هفته به زیر ۲هزار دل...

این هفته بدترین هفته طلا از ابتدای فوریه به شمار می‌آید. معاملات آتی ژوئن Comex از بالای ۲۰۱۳ دلار در هر اونس در ابتدای هفته به ۱۹۶۴ دلار در صبح جمعه سقوط کرد.

به گزارش رصد روز  بر اساس نظرسنجی هفتگی کیتکو، طلا در این هفته به زیر ۲هزار دلار در هر اونس سقوط کرد و بازدهی آن نزدیک به منفی ۵۰ دلار بود. تحلیلگران وال استریت نگران بودند که فروش طلا ممکن است به پایان نرسد. احساسات نزولی سرمایه‌گذاران خرده فروش نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافت، اما گاوها در هفته آینده همچنان در صدر قرار گرفتند.

 این هفته بدترین هفته طلا از ابتدای فوریه به شمار می‌آید. معاملات آتی ژوئن Comex از بالای ۲۰۱۳ دلار در هر اونس در ابتدای هفته به ۱۹۶۴ دلار در صبح جمعه سقوط کرد.این رقم بیشترین میزان در بیش از سه ماه گذشته است به طوری که طلا در ابتدای فوریه نزدیک به ۷۰ دلار در هفته کاهش یافت.

اکثر ۱۵ تحلیلگر شرکت کننده در نظرسنجی وال استریت هنگامی که از آنها در مورد انتظارات قیمت طلا برای هفته جاری پرسیده شد، نزولی ارزیابی کردند و تنها ۲۰ درصد این روند را صعودی و ۲۷ درصد نیز بازار کم‌نوسان پیش بینی کردند.

با این حال در نظرسنجی خرده فروشی، اوضاع بازار طلا همچنان خوب است، از ۹۲۷ سرمایه‌گذار خرد شرکت‌کننده در این نظرسنجی، ۴۷ درصد بازار هفته آتی طلا را صعودی، ۳۸ درصد نزولی و ۱۵ درصدکم‌نوسان ارزیابی کردند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار