داود عباسی پاسخ دهد:معیار انتصابات در شرکت شستان چیست!؟

فردی با سابقه بازرسی شهرداری اصفهان با نظر داود عباسی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی بوشهر منصوب شد. به گزارش رصد روز ،بازداشت مدیران حوزه نفت و انرژی طی یکی دو سال گذشته باعث شده است تا افکار عمومی تخصص گرایی و شایسته سالاری در انتصابات شرکت...

فردی با سابقه بازرسی شهرداری اصفهان با نظر داود عباسی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی بوشهر منصوب شد.

به گزارش رصد روز ،بازداشت مدیران حوزه نفت و انرژی طی یکی دو سال گذشته باعث شده است تا افکار عمومی تخصص گرایی و شایسته سالاری در انتصابات شرکت های زیرمجموعه هلدینگ هارا از مدیران آنها مطالبه کنند.
هلدینگ سرمایه گذاری و تجاری شستان به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت دفاع در حوزه صنایع نفت،گاز و پتروشیمی از این قاعده مستثنی نیست.
وجه اشتراک بازداشت مدیران قبلی پتروشیمی های زیرمجموعه وزارت دفاع از عدم تخصص گرایی،شایسته سالاری و به کارگیری مدیران با سابقه کار در دولت بنفش بوده است.
ناگفته نماند چندی پیش هم سیدپیروز موسوی با حمایت افرادی معلوم الحال بر مسند پتروشیمی بوشهر زیرمجموعه هلدینگ شستان نشست که بعد از آن هم بازداشت شد.
داود عباسی فروردین ماه سال ۱۴۰۲ با سابقه بانکداری به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان درحالی منصوب شد که بعد از مسائل و مشکلات پیش آمده همه به دنبال تغییر و تحول در انتصابات مجموعه شستان بودند اما اخیرا یک انتصاب بی ربط به جایگاه مدیرعاملی پتروشیمی و صنایع حساس در مجموعه وزارت دفاع صورت گرفت تا دوباره نظر افکار عمومی به انتصابات شرکت شستان و عملکرد داود عباسی جلب شود.
بر اساس این گزارش فردی با سابقه بازرسی شهرداری اصفهان به عنوان مدیرعامل بزرگترین پروژه متانولی کشور منصوب شد؛
حال این سوالات در افکار عمومی شکل می گیرد:
آیا داود عباسی نسبت به انتصابات گذشته این شرکت و مسائلی که بعد از آن پیش آمد درس نگرفته است!؟
سمت بازرسی شهرداری به حوزه پتروشیمی کشور چه ارتباطی دارد!؟
در شرایط فعلی که پتروشیمی های حوزه متانول با چالش نرخ خوراک گازی مواجه هستند آیا این مدیر تازه منصوب شده می تواند پروژه بزرگترین متانول ساز ایران را به سرانجام برساند!؟
آیا دانش و اطلاعات کافی در این زمینه دارد!؟
قطعا اینگونه انتصابات اعتماد مردم به دولت را نشانه گرفته است و تبعات آن متوجه دولت انقلابی خواهد بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار