درخواست شائبه برانگیز عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از وزیر نفت + سند

کمبود شش میلیاردی بودجه برای تکمیل این ورزشگاه باعث شد تا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دست به دامن وزیر نفت شود که باید به غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا گفت که این درخواست چند پیامد به همراه خواهد داشت

به گزارش اختصاصی رصد روز ، برخی اتفاقات در کشور تنها نشان دهنده این موضوع است که درک درستی از یک مسئله وجود ندارد. متأسفانه زمانی این خلأ بیشتر احساس می شود که می بینیم برخی اشتباهات در رده های مدیریتی رؤیت می شود. حدود و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت تأمین منابع برای حل معضلات حوزه انتخابیه تعریف مشخص و روشنی دارد اما اینکه برخی از نمایندگان بدون در نظر گرفتن برخی موارد جهت تأمین منابع اقدام به نامه نگاریهایی می کنند که در آنها شائبه های زیادی می تواند وجود داشته باشد. غلامرضا مرحبا نماینده آستارا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در اقدامی عجیب برای حل مشکل کمبود نقدینگی ورزشگاه بندر وحدت بندر آستارا به مهندس زنگنه وزیر نفت نامه نوشت.

کمبود شش میلیاردی بودجه برای تکمیل این ورزشگاه باعث شد تا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دست به دامن وزیر نفت شود که باید به غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا گفت که این درخواست چند پیامد به همراه خواهد داشت؛

اول اینکه چنین درخواستی بدون شک حتی اگر مورد موافقت قرار گیرد یک نماینده را مدیون و وامدار یک وزارتخانه خواهد کرد که انتظاراتی را می تواند به همراه داشته باشد. دوم اینکه این مسئله جایگاه یک نماینده را جهت پیگیری یک مطالبه از کانال درست تضعیف می کند.

اما از طرف دیگر چنین درخواستی نشان از عدم شناخت درست یک نماینده در پیگیری یک مطالبه از کانال درست خود می دهد. وزیر نفت چه ارتباطی به موضوع تجهیز ورزشگاه دارد و دوم اینکه می شد به جای نامه نوشتن به وزیر نفت از سازمان برنامه و بودجه این مسئله را خواست اما اینکه یک نماینده که وکالت جمعیت زیادی از یک شهرستان را در اختیار دارد چنین اشتباهی می کند اصلا جالب نیست و باید از غلامرضا مرحبا خواست که یکبار دیگر حدود وظایف و اختیارات پارلمان نشین ها را مطالعه کند تا چنین مسئله ای برای مردم ایجاد ابهام نکند.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتباهات گذشته در برجام را تکرار نکن

ابهامات ارزی پست بانک / کمک به کاهش یا علاقمند به افزایش نرخ ارز + اسناد

ادعای یکی از پرنفوذترین چهره های مذهبی امریکا / خدا گفته ترامپ پیروز است + فیلم

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار