در صف «صدور کارت» نمانید

بانک ملی ایران به منظور کاهش ازدحام و مراجعه به شعبه و همچنین بهبود فرایند دریافت کارت های بانکی، امکان ثبت درخواست صدور اولیه و یا صدور مجدد کارت به دو صورت فیزیکی و مجازی را در سامانه بام فراهم کرده است. به گزارش رصد روز، به نقل از رواب...

بانک ملی ایران به منظور کاهش ازدحام و مراجعه به شعبه و همچنین بهبود فرایند دریافت کارت های بانکی، امکان ثبت درخواست صدور اولیه و یا صدور مجدد کارت به دو صورت فیزیکی و مجازی را در سامانه بام فراهم کرده است.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با خدمت ارزنده «صدور ملی‌کارت» از طریق سامانه بام، امکان دریافت کارت برای تمامی حساب های مشتری فراهم است و کاربر می تواند با ورود به سامانه بام و انتخاب گزینه خدمات کارت و سپس گزینه صدور کارت، درخواست خود را ثبت کند.

در این بخش، لیست تمامی حساب های کاربر نمایش داده شده و در صورتی که مایل به دریافت کارت جدید هستید، باید حسابی را انتخاب کنید که کارتی به آن متصل نباشد. همچنین برای حساب های دارای کارت نیز امکان صدور مجدد کارت وجود دارد.

چنانچه حساب فاقد کارت است و تمایل به دریافت کارت جدید دارید، باید نسبت به افتتاح حساب جدید اقدام کنید که البته هر فرد می تواند از هر نوع حساب، تنها یک عدد (حساب)داشته باشد.

کارت های مجازی با امکان تعریف رمز دوم پویا و ثابت و به منظور انجام تراکنش های اینترنتی (بدون نیاز به فیزیک کارت) مورد استفاده قرار می گیرند و بلافاصله پس از ثبت موفق درخواست، تصویر و اطلاعات کارت جهت استفاده در اختیار مشتری قرار می گیرد.

در صورتی که نیاز به دریافت فیزیک کارت نبوده و انجام تراکنش های اینترنتی مد نظر باشد می توانید اطلاعات کارت مجازی خود را با ثبت درخواست کارت مجازی و بدون مراجعه به شعبه دریافت کنید.

در صورتی که مایل به دریافت کارت فیزیکی در شعبه باشید نیز با ثبت اطلاعات و انجام بخش عمده فرایند به صورت غیرحضوری، زمان انتظار شما در شعبه کاهش خواهد یافت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار