در نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه البرز با اصحاب رسانه مطرح شد: نرخ های غیرفنی، رقابت ناسالم و عدم توجه به نیروی انسانی پاشنه آشیل صنعت بیمه

نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه البرز با اصحاب رسانه در شرایطی برگزار شد که پس از سالها شاهد چنین اتفاقی در این شرکت بیمه ای بودیم و از نکات بارز آن باید به سعه صدر و انتقاد پذیری موسی رضایی میرقائد مدیرعامل بیمه البرز اشاره کرد به گزارش اختصا...

نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه البرز با اصحاب رسانه در شرایطی برگزار شد که پس از سالها شاهد چنین اتفاقی در این شرکت بیمه ای بودیم و از نکات بارز آن باید به سعه صدر و انتقاد پذیری موسی رضایی میرقائد مدیرعامل بیمه البرز اشاره کرد

به گزارش اختصاصی رصد روز، بیمه البرز با سکانداری موسی رضایی میرقائد فصل جدیدی را در تعامل با رسانه ها آغاز کرده و پس از سالها شاهد اولین نشست صمیمانه مدیریت این شرکت بیمه ای با اصحاب رسانه بودیم. در شروع نشست ذاکر تیموری معاون روابط عمومی بیمه البرز ضمن خیرمقدم به اصحاب رسانه و گرامیداشت روز معلم گفت: خبرنگاران همانند معلمان هستند که جامعه به نگاه و رهنمودشان نیاز دارد.

شفافیت حداکثری در نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه البرز با اصحاب رسانه

موسی رضایی نیز در ابتدای این نشست با نکوداشت روز معلم و گپ و گفت صمیمانه با خبرنگاران نرخ های غیرفنی، رقابت های ناسالم  و عدم توجه به نیروی انسانی را پاشنه آشیل صنعت بیمه دانست و گفت: امتیازات خاصی که به برخی شرکت ها و سازمان های خاص داده می شود عملاً شبکه فروش را متأثر می کند و چابکی این بخش را تحت الشعاع قرار می دهد. رضایی همچنین تأکید کرد که انحصار و رفتار مدیران فضای بدی را در صنعت بیمه ایجاد کرده است.

رضایی با بیان اینکه در سالهای اخیر صنعت بیمه به دنبال تولید محصول جدید نبوده اظهار داشت: تنها رقابت موجود کسب پرتفوی بیشتر بود و عملا اتفاق جدیدی در صنعت بیمه رخ نداده است.

موسی رضایی اظهار امیدواری کرد که روند هوشمندسازی بیمه البرز تا پایان سال اجرایی می شود. وی یادآور شد بیش از ۱۰۰۰ شبکه فروش بیمه نامه در کشور وجود دارد که نیازمند حمایت های بیشتری است اما برخی تصمیمات در حال آسیب رساندن به این بخش است.

مدیرعامل بیمه البرز محصول جدید بیمه البرز یعنی شوکا را منحصر بفرد دانست و علت این نامگذاری را حمایت از کوچکترین گوزن مینیاتوری ایران بیان کرد که به دلیلی جنگل خواری در معرض انقراض قرار دارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار