دهن کجی بانک شهر به قانون

بانک شهر براساس تصمیم داخلی خودشان، هزینه سرویس پیامکی را به 30 هزار تومان افزایش داده است که این تصمیم هم به دلیل افزایش هزینه های مخابراتی، اتخاذ شده است.

به گزارش رصد روز ، محمدرضا جمشیدی درباره اقدام برخی از بانک ها برای افزایش هزینه سرویس پیامکی به ۳۰ هزار تومان، اظهار داشت: هنوز جلسه بانک های خصوصی برای تصمیم گیری درباره افزایش هزینه سرویس پیامکی برگزار نشده، قرار بود این جلسه دیروز برگزار شود که به دلیل کرونا لغو شد.

دبیرکانون بانک های خصوصی درباره میزان افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک ها در سال جاری گفت: هنوز مشخص نیست و باید درباره این موضوع در جلسه با تمام بانک ها تصمیم گیری شود.

وی در همین ارتباط تصریح کرد: بانک شهر براساس تصمیم داخلی خودشان، هزینه سرویس پیامکی را به ۳۰ هزار تومان افزایش داده است که این تصمیم هم به دلیل افزایش هزینه های مخابراتی، اتخاذ شده است.

دبیر کانون بانک‌های خصوصی با اشاره به افزایش هزینه های مخابراتی از سال ۹۸ به بعد، گفت: نرخ برخی از این خدمات تا ۳۴۶ درصد افزایش یافته، این درحالی است که نامه نگاری‌های متعدد با وزیر ارتباطات و … نتیجه نداد و کسی پاسخگو نبود.

به گفته جمشیدی، طبق هزینه سنجی انجام شده در سال ۹۸ به طور متوسط هزینه های پیامک هر کارت ۴۰ هزار تومان است. که این رقم برای برخی کارت ها کمتر و برخی دیگر بیشتر است.

وی با بیان اینکه برهمین اساس سال قبل هزینه سرویس پیامکی به ۱۵ هزار تومان افزایش یافت،‌ گفت:  اتفاقی که افتاده این است که بانک شهر هزینه ۱۵ هزار تومان را برای سال ۱۴۰۰ به ۳۰ هزار تومان افزایش داده است و سایر بانک ها هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته اند.

او تأکید دارد که بانک شهر به مشتریان پیامک داده که اگر مایل به فعالسازی سرویس پیامکی با هزینه ۳۰ هزار تومانی نیستند، رقم برداشت شده، به حساب‌شان برگشت داده و سرویس لغو می شود.

 

تسنیم

مطالب مرتبط

آخرین اخبار