دوره انتظار خانه‌دار شدن در تهران ۶۲ سال شد

مدیرعامل سابق عمران پردیس با بیان این‌که دوره انتظار برای خانه‌دار شدن در شهر تهران به ۶۲ سال رسیده است، گفت: با تشکیل قرارگاه مسکن شهرداری، اتفاقات خوبی در بخش مسکن پایتخت روی می‌دهد.

به گزارش رصد روز، مدیرعامل سابق عمران پردیس با بیان این‌که دوره انتظار برای خانه‌دار شدن در شهر تهران به ۶۲ سال رسیده است، گفت: با تشکیل قرارگاه مسکن شهرداری، اتفاقات خوبی در بخش مسکن پایتخت روی می‌دهد.

مهدی هدایت با اشاره به اهتمام شهرداری تهران برای عملیاتی کردن نهضت ملی مسکن در سایر دستگاه‌های دولتی، اظهار کرد:‌ پیرو دستور شهردار تهران در خصوص تشکیل قرارگاه مسکن، به ریاست معاون شهرسازی، جلسه‌ای با حضور شهرداران مناطق و اعضای مرتبط با قرارگاه تشکیل شد.

وی با بیان این‌که تصمیمات خوبی برای پیشبرد  طرح نهضت ملی مسکن اتخاذ شد، ادامه داد: به‌عنوان کارشناس مسکن پیش‌بینی می‌کنم با توجه به آسیب‌شناسی معاون شهرسازی، قطعا یک سری اتفاقات خوب در بحث ساخت مسکن در شهر تهران روی می‌دهد. با توجه به این‌که دوره دسترسی مردم به مسکن در تهران به ۶۲ سال رسیده و قیمت مسکن در پایتخت از خیلی از شهرهای مهم دنیا بالاتر رفته است، نیاز است در این بخش اقدامات موثری عملیاتی شود.

کارشناس مسکن بیان کرد: محوریت‌های جلسه قرارگاه مسکن شهرداری کاهش زمان صدور پروانه و استفاده از ظرفیت‌ زمین نهادها و بنیاد برای تسهیل در صدور پروانه و … بود. ما هم در شهرداری منطقه ۱۹ اعلام آمادگی کرده‌ایم حدود ۲۱ هزار مسکن را بسازیم.

هدایت یادآور شد: سازمان نوسازی شهر تهران تکالیف خوبی را در بحث ساخت مسکن پذیرفته و مطمئن هستیم با رویکرد کنونی اتفاقات خیلی خوبی در بخش مسکن تهران روی می‌دهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار