دو ابربدهکار بانکی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران + اسناد

به گزارش رصد روز ، اگرچه مسئله ابربدهکار بانکی موضوع تازه ای در اقتصاد کشور نیست و بنا به گفته وزیر اقتصاد برخی از وزارتخانه ها هم در جمع ابربدهماران بانکی دیده می شوند اما با توجه به حواشی اخیر پیرامون اتاق بازرگانی ایران مشخص می شود به ...

به گزارش رصد روز ، اگرچه مسئله ابربدهکار بانکی موضوع تازه ای در اقتصاد کشور نیست و بنا به گفته وزیر اقتصاد برخی از وزارتخانه ها هم در جمع ابربدهماران بانکی دیده می شوند اما با توجه به حواشی اخیر پیرامون اتاق بازرگانی ایران مشخص می شود به جز موضعاتی کخ درباره روند گردش مالی در آن مطرح است حالا باید موضوعی دیگر را به آن اضافه کرد .

دو ابربدهکار بانکی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران

 

در لیست ابربدهکاران بانک توسعه صادرات اسامی نام آشنایی مانند رستمی صفا و عباس ایروانی مشاهده می شود. اما در این میان نام دو شرکت دیگر نیز هست که بررسیها مشخص می کند عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران هستند.

ابربدهکاران بانکی اتاق بازرگانی ایران

شرکت کیسون در حال حاضر  محمدرضا انصاری، علی‌محمد کامران‌کیایی، حسین کمره، رضا سعیدکار و بهزاد حاجی‌شیرمحمدی را به عنوان اعضای هیئت مدیره خود می بیند که محمدرضا انصاری  نایب‌رئیس سوم اتاق است.

مدیرعامل شرکت دیداس یعنی محمد امیرزاده نیز در حال حاضر عضو نائب رئیس چهارم اتاق بازرگانی ایران است که در لیست ابربدهکاران بانک توسعه صادرات دیده می شود.

هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران

آنطور که مشخص است در روزهای آینده و با توجه به حرف و حدیثها پیرامون یکی از مهمترین ارکان اقتصادی کشور اخبار پرحاشیه ای را از آن خواهیم شنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار