دو مرحله‌ ای شدن کنکور قطعی است

کبگانیان گفت: دو مرحله‌ای شدن کنکور از سال ۱۴۰۲ قطعی است و شورای سنجش و پذیرش باید آئین نامه آن را بررسی کرده و جهت اصلاح به شورای انقلاب فرهنگی اطلاع دهد.

به گزارش رصد روز، کبگانیان گفت: دو مرحله‌ای شدن کنکور از سال ۱۴۰۲ قطعی است و شورای سنجش و پذیرش باید آئین نامه آن را بررسی کرده و جهت اصلاح به شورای انقلاب فرهنگی اطلاع دهد.

 منصور کبگانیان قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور درباره اظهار نظرات مجلس در زمینه ناقص بودن مصوبه دو مرحله‌ای شدن کنکور گفت: دو مرحله‌ای شدن برگزاری کنکور از سال ۱۴۰۲ به صورت قطعی اجرایی خواهد شد.

او افزود: هرگونه آئین نامه و کمبودی در مصوبه دو مرحله‌ای شدن کنکور از سال ۱۴۰۲ وجود دارد باید از سوی شورای سنجش و پذیرش اعلام شود تا شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را بررسی کنند چرا که نقش ما نوشتن ریز آئین نامه نیست.

کبگانیان تصریح کرد: شورای سنجش و پذیرش این اختیار را دارد که اگر مشکلی در زمینه دو مرحله‌ای شدن کنکور وجود داشته باشد برخی از آن را مصوب کند و اگر هم ما در این زمینه وظیفه‌ای داشته باشیم بلافاصله برای اصلاح در دستور کار قرار خواهیم داد.

قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ادامه داد: مصوبه دو مرحله‌ای شدن کنکور از سال ۱۴۰۲ قطعی است و باید اجرایی شود و افراد نباید کاری کنند که دستگاه‌های اجرایی به سازمان بازرسی کل کشور ورود پیدا کنند؛ چرا که مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی لازم الاجراست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط

آخرین اخبار