ذوب آهن اصفهان و ادامه روند آلایندگی/ بیش از ۱۷۰۰ میلیارد عوارض بابت چیست؟

بررسی صورتهای مالی ذوب آهن اصفهان نشان می دهد که این شرکت تولیدی در پایان سال 99 بیش از هزار و 700 میلیارد ریال عوارض آلایندگی پرداخت کرده که رقم بسیار قابل توجهی است

به گزارش اختصاصی رصد روز ، روند فعالیتهای آلاینده صنایع بزرگ همچنان ادامه دارد و این موضوع تنها با پرداخت عوارض آلایندگی در حال رد شدن است. ضرری که از که چنین فعالیتهایی طی سالهای آینده به باور بسیاری از کارشناسان به محیط زیست وارد  می شود بسیار بیشتر از نفعی است که این صنایع طی سالها فعالیت برای کشور دارند. پرداخت عوارض آلایندگی هرگز نمی تواند به طور قطع و یقین جلوی ضرری که محیط زیست از ناحیه چنین فعالیتهایی متحمل می شود را یگرد. ذوب آهن اصفهان یکی از صنایع قابل توجه کشور است که روند فعالیتهای آن با توجه به رقم عوارض آلایندگی آن نگران کننده به نظر می آید.

بررسی صورتهای مالی ذوب آهن اصفهان نشان می دهد که این شرکت تولیدی در پایان سال ۹۹ بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی پرداخت کرده که رقم بسیار قابل توجهی است. باید مدیران محیط زیست استان اصفهان و کشور خواست روشن شود پرداخت چنین عوارضی چه کمکی به منابعی می کنند که با فعالیتهای آلاینده در معرض خطر قرار می گیرند؟

عوارض آلایندگی محیط زیست

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار