راه اندازی گشت سیار خسارت اتومبیل در شعبه گرگان بیمه دانا

شعبه گرگان بیمه‌دانا با هدف تکریم ارباب رجوع و رعایت اصل مهم مشتری‌مداری، در ایام نوروز سال ۱۴۰۲ اقدام به راه‌اندازی گشت سیار خسارت اتومبیل کرد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌دانا، محسن میرحسینی‌نژاد رئیس شعبه گرگان اعلام ک...

شعبه گرگان بیمه‌دانا با هدف تکریم ارباب رجوع و رعایت اصل مهم مشتری‌مداری، در ایام نوروز سال ۱۴۰۲ اقدام به راه‌اندازی گشت سیار خسارت اتومبیل کرد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌دانا، محسن میرحسینی‌نژاد رئیس شعبه گرگان اعلام کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و سفرهای بهاره و بر اساس تدابیر اندیشیده شده از سوی مدیرعامل این شرکت و اعضای هیات مدیره در راستای مشتری مداری، ایجاد مزیت رقابتی، ارج نهادن به بیمه‌گذاران شرکت، ارائه خدمات سریع و آسان به زیان‌دیدگان ناشی از حوادث رانندگی و ایجاد رضایتمندی در بین آنان، این شعبه در ایام نوروز سال ۱۴۰۲ اقدام به راه‌اندازی گشت خسارت سیار کرد که این امر مورد استقبال شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفت.
وی گفت: در این ایام، همکاران خسارت اتومبیل شعبه‌گرگان با همراهی ارزیابان خسارت در قالب دو  تیم  و بصورت متحدالشکل با دو دستگاه  خودرو سواری پژو پارس به هموطنان عزیزی که دچار سوانح رانندگی در شهرها و جاده‌های مواصلاتی استان گلستان ‌شدند، خدمت‌رسانی کردند.
شایان ذکر است: گشت سیار خسارت شعبه از تاریخ ۲۹  اسفند ۱۴۰۱تا  ۱۹  فروردین ۱۴۰۲ به بیمه گذاران این شعبه ارائه خدمت کرده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار