رشد قابل توجه بانک گردشگری در شاخص های مالی

به گزارش رصد روز ، سال ۱۴۰۰ سال پر فراز و نشیبی برای بانک گردشگری بود این بانک در سالی که گذشت موفق به افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی شد و میزان سرمایه ثبتی خود را از ۶ هزار میلیارد ریال به ۱۵ هزار میلیارد ریال رساند. این بانک در پایان نه ماهه س...

به گزارش رصد روز ، سال ۱۴۰۰ سال پر فراز و نشیبی برای بانک گردشگری بود این بانک در سالی که گذشت موفق به افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی شد و میزان سرمایه ثبتی خود را از ۶ هزار میلیارد ریال به ۱۵ هزار میلیارد ریال رساند. این بانک در پایان نه ماهه سال قبل به ازای هر سهم ۲۳۵ ریال سود خالص شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ این مقدار رشد ۶۳ درصدی نشان می دهد.

افزایش سپرده های مشتریان این بانک به میزان ۸ درصد نسبت به مدت مشابه ۹ ماهه سال ۹۹ و افزایش آن به ۸۱ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال ریل سودسازی در بانک گردشگری را با چشم انداز خوبی متصور است.

این بانک در ۹ ماهه سال قبل ۵۹ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال درآمد تسهیلاتی داشت و در عین حال موفق به پرداخت ۱۰۶ هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی شد.

نکته قابل توجه که در رشد شاخصهای مالی بانک گردشگری باید مطرح کرد روند حرکتی این بانک در بازار سرمایه است بانک گردشگری در بازار سرمایه از ابتدای سال ۱۳۹۸ سومین بانک از نظر بازده و از ابتدای ۹۹، دومین بانک از نظر بازده با حدود ۳۵۰ درصد بازدهی بوده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار