رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک + فیلم

به گزارش رصد روز ، رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک خبر بدی که امروز احمد ایراندوست در صفحه شخی اش منتشر کرد. او با انتشار یک عکس از این بازیگر پیشکسوت نوشت: رضا رویگری در خانه سالمندان دوستانم به زور اونجا رفتن و راهشون نمیدادن و گفتن ...

به گزارش رصد روز ، رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک خبر بدی که امروز احمد ایراندوست در صفحه شخی اش منتشر کرد. او با انتشار یک عکس از این بازیگر پیشکسوت نوشت: رضا رویگری در خانه سالمندان دوستانم به زور اونجا رفتن و راهشون نمیدادن و گفتن همسرش ممنوع الملاقاتش کرده و خطش هم دست خودش نیست یه خط ایرانسل بهش دادن اعتبار نداره مرسی از فردین عزیز جهت اطلاع رسانی اینم عاقبت بازیگر سینما و کیان ایرانی و و و و و

رضا رویگری نیر در فیلمی با تأئید خبر ضمن گلایه از وضع موجود گفت بعد از این همه کار کردن من را آوردند گوشه خانه سالمندان انداختند. همسرم سیم کارتم را برداشت و یک سیم کارت ایرانسل داخل گوشی من گذاشت که آن هم شارژ ندارد و بعد هم من را ممنوع الملاقات کرد. او در پایان از مدم خواست تا کمک کنند او از خانه سالمندان بیرون بیاید.

رویگری که با شماره تماس یکی از حاضران در آسایشگاه با ما گفتگو می‌کرد ،بیان کرد :از نظر جسمی حال خوبی دارد، اما در این مدت که در آسایشگاه رها شده گویی در زندان است و روحیه اش را از دست داده.

رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و در این مدت کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.

رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

علی

پاسخ دادن

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱


?? خدایا بی پناهان را پناهی ای فریادرس فریاد خواهان بار الها به قلب هنرمندمون آرامش عطا بفرما دعاگوی شما هستم ??

آخرین اخبار