رقابت زننده همسر حسین ماهینی با همسر سپهر حیدری+ عکس

به گزارش رصد روز، حسین ماهینی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۵ در بوشهر، بازیکن فوتبال است. حسین ماهینی در پست مدافع بازی می‌کند. حسین ماهینی فوتبال را به شکل خیابانی و از کوچه‌های بوشهر آغاز کرده‌است. همچنین حسین ماهینی از دوران کودکی، به همراه پدرش...

به گزارش رصد روز، حسین ماهینی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۵ در بوشهر، بازیکن فوتبال است. حسین ماهینی در پست مدافع بازی می‌کند. حسین ماهینی فوتبال را به شکل خیابانی و از کوچه‌های بوشهر آغاز کرده‌است. همچنین حسین ماهینی از دوران کودکی، به همراه پدرش، محمدحسین ماهینی، بازیکن پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر، فوتبال را تجربه کرد. حسین ماهینی، در نوجوانی، مدتی در تیم نوجوانان بسیج بوشهر، حضور داشت و پس از آن به مدت شش سال در تیم نوجوانان، امید و بزرگسالان ایران‌جوان بوشهر به ادامهٔ فوتبال خود پرداخت. حسین ماهینی در تیرماه ۱۳۸۴، هنگامی که ۱۸ سال و نه ماه داشت، از تیم زیر ۱۹ سال ایران‌جوان بوشهر به تیم زیر ۱۹ سال استقلال اهواز پیوست و کمی بعد در شهریور همان سال، به تیم اصلی منتقل شد.

حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس پس از ماجرای بازداشت و آزادی اش بیش از پیش در مرکز توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. با این وجود نکته عجیب این است که پیشتر جزئیات زندگی خصوصی این بازیکن و همسرش به صورت خیلی محدود در شبکه های اجتماعی بازگو می شد.

اما به نظر می رسد در این چند ماه اخیر شرایط برای این خانواده پرحاشیه تغییر کرده است. چرا که همسر حسین ماهینی در روزهای گذشته با انتشار مطالب متفاوتی در صفحه شخصی اش توجه کاربران را جلب کرده است.

در همین خصوص انیس محمدی به تازگی با انتشار پستی که در آن یادداشت معناداری را هم نوشته، از چهره جنجالی و تازه اش رونمایی کرده است. البته نکته جالب این پست اینستاگرامی کامنت عاشقانه حسین ماهینی برای همسرش است که با استقبال زیادی از سوی هواداران این بازیکن روبه رو شده است.

حسین ماهینی

آرام جوینده ، همسر سپهر حیدری

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار