رکورد تولید سالانه شرکت زامیاد شکسته شد

شركت زامياد توانست با توليد بيش از 34 هزار و 500 دستگاه انواع محصولات سبك تجاري در سال "جهش توليد"، ركورد توليد 9 سال اخير را بشكند.

به گزارش رصد روز، به نقل از ارتباطات زامیاد، این شرکت با اجرای دقیق استراتژی‌های تامین و تولید خود که معطوف به تعریف راه تولید از سوی مقام معظم رهبری بوده است، بار دیگر توانست برگ زرین دیگری در تحقق عملکرد این شرکت در سال “جهش تولید” به ثبت برساند.

این گزارش می افزاید: شرکت زامیاد در راستای جهش روند تولیدات در گروه خودروسازی سایپا در سال جاری و شکسته شدن رکوردهای تولید ‌ماهانه، سه ماهه و سالانه، توانست وانت جدید پادرا پلاس را نیز تجاری سازی‌ و آماده عرضه به مشتری کند.

این موفقیت در حالی به دست آمده است که علاوه بر مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه و عدم تامین به موقع قطعات توسط تامین کنندگان، شرایط سخت حاصل از ویروس کرونا در سال جاری (که باعث ایجاد محدودیت های فراوان، شیفت بندی پرسنل، فعالیت شرکت های خودروساز با حداقل نیروی کار و…) نیز فعالیت بنگاه های تولیدی را با اختلال مواجه کرد.

در این شرایط، کارکنان شرکت زامیاد با عزمی جزم و به پشتوانه منویات مقام معظم رهبری و نیز حمایت های ویژه مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا، کوشیدند تا بتوانند بیرق صنعت کشور (که گوشه‌ای از آن بر دوش خانواده بزرگ زامیاد قرار دارد) را همواره سرافراز نگاه ‌دارند.

شایان ذکر است شرکت زامیاد، سیاست‌های کلان خود را با افزایش شمار تولیدات همراه با حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات با استاندارد های روز هدف‌گذاری کرده است تا بتواند با توانی بالاتر به استقبال سال نو برود.

سایپانیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار