روابط عمومی ها بازوی فکری و اجرایی قدرتمند سازمان ها در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف

سیدنجیب حسینی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر در پیامی به مناسبت فرا رسیدن «روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات» روابط عمومی ها را بازوی فکری و اجرایی قدرتمند سازمانها در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف خرد و کلان توصیف کرد. به گز...

سیدنجیب حسینی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر در پیامی به مناسبت فرا رسیدن «روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات» روابط عمومی ها را بازوی فکری و اجرایی قدرتمند سازمانها در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف خرد و کلان توصیف کرد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام «سید نجیب حسینی» به شرح زیر است:

در دنیایی که آگاهی و شفافیت نیاز بشر امروز بیش از هر زمان دیگری است و همه توان علمی امروز برای رسیدن به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود، سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سازمان نقش آفرینی کند، پس باید گفت: امروزه و در عصر توسعه ارتباطات و رسانه‌ها، دیگر هیچ شرکت یا سازمانی را بدون وجود نهاد روابط عمومی نمی‌توان متصور بود.
روابط عمومی در توسعه، رشد و تقویت انگیزه‌های درون‌سازمانی از یک‌سو و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقشی بسیار اثرگذار دارد.
تعریف نقش روابط عمومی‌ها به‌عنوان فعالان عرصه «هنر هشتم»، مبین تلاش برای بهتر شدن فضای عمومی جامعه و تقویت امیدواری و روحیه‌بخشی عمومی و تاب‌آوری برای عبور از مشکلات است؛ امری حیاتی که اگر از آن غفلت شود، زمینه خسارات جبران‌ناپذیری به جامعه خواهد شد.
این تعریف همچنین، نشانگر اهمیت و جایگاه حساس، مهم و بی‌همتای روابط عمومی به‌عنوان یک واحد پژوهشگر و با نفوذ در جامعه هدف است که روی تصمیم‌گیری‌های کلی سازمانی و نهادی تاثیر می‌گذارد.
اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاش‌های همکاران ارزشمندم در روابط عمومی‌ بانک شهر، شرکت های تابعه و شعب استانی، ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌ عمومی را به یکایک تلاشگران این عرصه خطیر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای آنان از درگاه خداوند حکیم، پیروزی، بهروزی و عاقبت به خیری طلب می‌کنم.

سید نجیب حسینی
مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر

مطالب مرتبط

آخرین اخبار