رونمایی از پوستر سی و سومین سالگرد تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن

پوستر سی وسومین سالگرد تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با حضور مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن رونمایی شد به گزارش رصد روز، آیین رونمایی پوستر سی و سومین سالگرد تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با حضور مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گ...

پوستر سی وسومین سالگرد تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با حضور مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن رونمایی شد

به گزارش رصد روز، آیین رونمایی پوستر سی و سومین سالگرد تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با حضور مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، اعضا هییت مدیره ، معاونین و مدیران گروه برگزار شد.

گفتنی است جشن سالگرد سی و سومین سالروز تاسیس گروه سرمایه‌گذاری مسکن  ( ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) با حضور مدیران شرکت های گروه در حاشیه همایش فصلی مدیران در شهر تبریز با همزمانی افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه برگزار میشود.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موثرترین فعالان صنعت ساختمان در کشور ، در ششم اردیبهشت‌ ماه سال ۶۹ به شماره ثبت ۷۸۸۲۸ به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان بانک مسکن تاسیس گردید.

از ابتدای تأسیس تاکنون، عملیات اجرایی بیش از ۷۲ هزار واحد مسکونی در قالب ۴۴۴ پروژه توسط شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن شروع شده بیش از ۶۳ هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده که علاوه بر آن در ساخت مجتمع‌های تجاری، اداری و آموزشی، ساخت آزاد راه، خطوط انتقال آب و آماده‌سازی زمین فعالیت‌هایی انجام شده است.

33 سالگرد تاسیس شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن

گروه سرمایه‌گذاری مسکن دارای ۱۵ شرکت زیر مجموعه است که در ۲۸ استان و ۳۶ شهر کشور، گسترده شده‌اند. شرکت در سال ۸۲ با نماد «ثمسکن» وارد بورس تهران شد و طی چند سال اخیر، سهام ۷ زیر مجموعه شرکت نیز در بازار سرمایه ایران پذیرفته شده‌اند. آخرین سرمایه ثبت شده شرکت ۶۳۰۰ میلیارد ریال است و «شرکت گروه مالی بانک مسکن» سهام‌دار اصلی شرکت به شمار می‌آید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار