ریزش ۳۶ هزار واحدی بورس / نمادهای شاخص ساز قرمز شدند

بانکها و مؤسسات اعتباری یک دست قرمز پوش شدند تنها نماد وخاور در را در آنها سبز می بینیم. سرمایه گذاریها علیرغم برخورداری از تعداد زیادی نماد همچنان وضعیت قرمزی دارند. سیمانی ها نیز در روز ریزش بازار یکدست قرمز پوش شدند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، همزمان با گمانه زنی ها درباره ریزش بازارهای طلا و دلار که طبیعتاً تأثر مستقیم بر روند حرکتی بازار سرمایه دارد امروز در ۲۷ مهر ۹۹ شاهد هستیم که نمادهای شاخص ساز تا ساعت ۱۰:۰۰ منفی شدند و شاخص کل بورس با افت ۳۶.۸۹۱ واحدی همراه است.

ریزش 36 هزار واحدی شاخص کل در 27 مهر 99

شاخص هم وزن نیز ۲.۱۵۹ واحد ریزش را پشت سر گذاشت و در نهایت باعث شد تا در اولین روز بعد از تعطبلات شاهد بازاری قرمز باشیم.

نگاهی به وضعیت دسته های اثرگذار

بانکها و مؤسسات اعتباری یک دست قرمز پوش شدند تنها نماد وخاور در را در آنها سبز می بینیم. سرمایه گذاریها علیرغم برخورداری از تعداد زیادی نماد همچنان وضعیت قرمزی دارند. سیمانی ها نیز در روز ریزش بازار یکدست قرمز پوش شدند. در دسته اطلاعات و ارتباطات شاهد اتفاقات خوبی هستیم و تقریبا همه نمادها این دسته روز خوبی را پشت سر می گذارند. شیمیایی ها در چند نماد اعداد سبز رنگ را ننمایش می دهند اما در نهایت امروز شاهد ریزششاخص در این بخش نیز هستیم. محصولات دارویی شیمایی شاید بتوان در ادامه روز معاملاتی امروز به آنها امیدوار بوذ. خودرویی ها روز بدی را پشت سر می گذارند.

خبر خوب برای نمادهای شاخص ساز

آنطور که قابل پیش بینی است اکثر نمادهایی که در بازار سرمایه عنوان نمادهای شاخص ساز را به یدک می کشند در ادامه خواهند توانست تا به روند قبلی خود برگردند و در این هفته باید منتظر اتفاقات خوبی برای آنها بود.

لیدر بازار بورس کدام گزوه خواهد؟ 

بدون شک بانکی ها در آینده بازار بورس اثرگذاری ویژه خواهند داشت و در کنار آنها گروه خودرویی ها از شانس خوبی برای قرار گرفتن در موج صعود شاخص کل بورس خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید:

بررسی رفتار سهامداران عمده حقیقی و حقوقی کارخانه تبرک

پیش بینی بازارهای دلار طلا و بورس در هفته ی پیش رو

چگونه وضعیت سهام عدالت خود را مشاهده کنیم

خبر افزایش سرمایه کدام نمادها در کدال نشست

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار