زندگی سخت زنان سیستانی مورد توجه رسول خادم قرار گرفتند!+ عکس

رسول خادم درباره زنان کپرنشین سیستان و بلوچستان تصویر جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رصد روز،  رسول خادم قهرمان جهان و المپیک و رئیس سابق فدراسیون کشتی این روزها در سیستان و بلوچستان در حال کمک‌رسانی به مردم این استان است و با حضور در مناطق محروم به یاری آن‌ها شتافته.

خادم در توییتر خود درباره زنان سیستان و بلوچستان نوشت: «زنان کپرنشینِ سیستان و بلوچستان… ‌بانوانی که تنها درآمد خانواده‌شان از سوزن‌دوزی پارچه‌هایی است که نیکوکاران برای آن‌ها می‌آورند. حق‌الزحمه آن‌ها به دلیل نداشتنِ شناسنامه و حساب بانکی، تنها می‌تواند نقدی به آن‌ها پرداخت شود.»

 

 

بیوگرافی

رسول خادم اَزغَدی (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۵۰ در مشهد) کشتی‌گیر بازنشسته، مدیر ورزشی و سیاستمدار ایرانی است. او رئیس پیشین فدراسیون کشتی ایران و عضو دوره‌های دوم و سوم شورای شهر تهران بوده است. وی در دومین دورهٔ شورای شهر تهران رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و در سومین دوره، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بود. خادم همچنین مدیریت تیم‌های ملی کشتی از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵، سرمربی‌گری تیم ملی کشتی آزاد از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ و همچنین ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷، عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) را بر عهده داشته است.

خادم از برترین کشتی‌گیران ایرانی تمام ادوار به‌شمار می‌رود و افتخاراتی از جمله قهرمانی در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا و کسب مدال برنز در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون، دو دوره قهرمانی و یک نائب قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشتی جهان، مدال طلای بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ و پنج مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا دارد. رسول خادم برادر امیررضا خادم و ابراهیم خادم و پسر محمد خادم است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار