زندگی لاکچری رونالدو و همسرش در عربستان+ عکس

به گزارش رصد روز،  کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال است. در حال حاضر کریستیانو رونالدو عضوی از باشگاه النصر عربستان است. کریستیانو رونالدو با نامزدش جورجینیا فعلا ساکن عربستان است. کریستیانو رونالدو با خانواده در قصر مجلل ...

به گزارش رصد روز،  کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال است. در حال حاضر کریستیانو رونالدو عضوی از باشگاه النصر عربستان است. کریستیانو رونالدو با نامزدش جورجینیا فعلا ساکن عربستان است. کریستیانو رونالدو با خانواده در قصر مجلل خود زندگی می کند. عکس هایی از زندگی مجلل کریستیانو رونالدو را ببینید.

رونالدو و نامزدش

جورجینیا

کریس رونالدو یک ماهی می شود که با یکه قرارداد ۲۰۰ میلیون دلاری راهی النصر عربستان شده و طبق اعلام برخی سازمان ها حضور رونالدو روی وجه عربستان تاثیر مثبت بسیار زیادی داشته وآمار گردشگران خارجی که تو همین یک ماه راهی عربستان شدند نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰۰ درصد رد داشته است.

قطعاً علاوه بر رونالدو حضور خانواده وی به خصوص بانو جورجینیا در عربستان باعث شده که خیلی ها دیدشون نسبت به این کشور ثروتمند عرب تغییر کند ودر واقع عکس هایی که جورینیای مدل از خودش وخانوادش در ریاض منتشر می کنه نگاهی را که نسبت به زن در عربستان میشد رو به کل تغییر داد.

رونالدو

بریز و بپاش میلیون دلاری سعودی ها برای رونالدو و نامزدش

رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز، همراه فرزندانشان در قصر مجلل خود با امکاناتی فوق العاده زندگی می کنند و هر چند وقت یکبار، ابراز لطف مسئولان عربستان صعودی آنها را غافلگیر میکند؛ به عنوان مثال ساعت مچی کریس رونالدو که به تازگی برای کاربران فضای مجازی جذاب شده، هدیه ای است که سران این کشور بعد از ورود کریس به عربستان به او هدیه کردند.

تصویری از رونالدو که در این بخش مشاهده می کنید، با همین ساعت معروف است که گفته شده ارزش ۷۸۰ هزار دلاری دارد و از ماده ای ساخته شده که ۲۰۰ برابر کمیاب تر از زمرد است.

همسر رونالدو مدل

هدیه دیگری که طی روزهای اخیر، جنجال به پا کرد و مثل یک ویروس عکس و ویدئوهایش تمام فضای مجازی را فرا گرفت؛ موتور سیکلت فوق لاکچری بود که ادعا میشود توسط مسئولان ارشد این کشور به رونالدو هدیه داده شده است.

این موتور سیکلت که برخی رسانه ها آن را هدیه جدید عربستانی ها به کریس رونالدو عنوان کرده اند و تصویرش را در ادامه مشاهده می کنید؛ از متریال گرانقیمت و با طراحی منحصربه فردی ساخته شده است و این مسئله به خوبی از ظاهر قضیه پیداست.

عاشقانه های ممنوعه کریس وجورجینیا پیش سعودی ها

اینکه رونالدو وجورجینیا رسماً زن و شوهر نیستند اما با هم زیر یک سقف زندگی می کنند خودش تو عربستان ممنوعه اما این کشور به خاطر اینکه هر جور شده می خواست رونالدو رو بیاره این قانون رو در خصوص اون ها نادیده گرفت. البته این تنها مورد ممنوعه ای نیست که جورجینیا و CR7تو عربستان ازش مستثنی شدن و حجاب هم که تو عربستان یک قانون هستش و همه خانمها باید کاملاً پوشیده باشن اما جورجینیا زیر بار نوع پوشش اسلامی نرفت وهر جور که خودش دلش بخواد تو ریاض می چرخه و از ترس اینکه رونالدو قهر نکنه هیچ کس جرئت نداره بهشون اعتراض کنه وقوانین عربستان رو بهشون متذکر بشه.

همسر رونالدو

چند روز پیش هم که ولنتاین بود رونالدو در پست اینستاگرامی‌اش روز ولنتاین را به جورجینا تبریک گفت و در جمله‌ای احساسی نوشت: بسیار خوش‌شانس است که او را در زندگی‌اش دارد.

جورجینیا هم عکسی از شام دو نفره و رمانتیکش با کریس منتشر کرد و عشق شون رو به تمام جهان نشون داد.

غذا خوردن جورجیانا

رونالدو و جورجیانا

اتاق بدنسازی مخصوص واسه خانم جورجینیا

جورجینیا برای اینکه تناسب اندامش حفظ بشه به صورت حرفه ای بدنسازی می کنه هر از گاهی هم از ورزش کردن خودش عکس و استوری منتشر می کنه که خب لباس خانم سرتا منشوریه. محل اقامت اون ها تو ریاض هم که همه چی تموم هست و سالن بدنسازی با تمام امکانات هم داره و خانم به تازگی در این تصویر جالب توجه از نمای اتاق لاکچری یا باشگاه خصوصی اش در ریاض رونمایی کرده است.

جورجیانا در باشگاه

جورجینیای کریس مدل محبوب برای عرب ها

جورجینیا رودریگز علاوه بر اینکه نامزد کریس رونالدو هست یه مدل معروف هم هست و با خیلی از برندها همکاری داره. خیلی ها تصور می کردن با اومدن جورجینیا به عربستان فعالیت های خانمتو زمینه مدلینگ متوقف میشه اما برعکس جورجینیا خیلی بیشتر از قبل به فعالیتش داره ادامه می ده حتی با چند برند معتبر برای فعالیت و تبلیغ تو عربستان هم داره همکاری می کنه.

جورجیانا مدل

جورجیانا در عربستان

در آخرین مورد هم تصویری از جورجینیا در کنار پرنسس لولوآ آل سعود در یک فروشگاه لباس ورزشی در یک مرکز خرید در ریاض دیده شده‌ وگویا جورجینیا با این شاهزاده سعودی برای یک برنامه تبلیغاتی قصد همکاری دارد.

 

 

مطالب مرتبط