زیان بانک دی در آینده نزدیک به صفر خواهد رسید

نشست هم‌اندیشی مدیران صف و ستاد بانک دی با موضوع تبیین و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی آغاز بکار کرد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی مدیرعامل در سخنرانی آغازین این همایش گفت: هر سازمانی برای رشد و دستیابی به موفقیت نیازمند همدلی سازمانی است و بانک دی با تلاش و همدلی همه پرسنل خود به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است.

وی افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانسته‌ایم ۵۰ درصد از زیان انباشته خود را کاهش دهیم و مسیر ما برای ادامه این روند فراهم شده است.

کریمی با اظهار امیدواری نسبت به تداوم روند کاهش زیان انباشته بانک دی گفت: با ادامه مسیر فعلی در آینده‌ای نزدیک زیان انباشته بانک دی به صفر خواهد رسید.

مدیرعامل بانک دی افزود: افزایش سرمایه بانک کاری بزرگ بود که خوشبختانه به سرانجام رسید و موجب شد بانک از شمول ماده ۱۴۱ بانک مرکزی خارج شود.

کریمی با اشاره به برنامه‌های درحال اجرا گفت: تا پایان سال‌جاری افتخارات بسیار  دیگری بدست خواهد آمد که باعث سربلندی و رشد جایگاه بانک در نظام بانکی کشور خواهد شد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به راه‌اندازی باجه‌های خدمت بانک در شعب بنیاد شهید در سراسر کشور،از مدیران شعب خواست حداکثر توان و امکانات را برای ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بکار گیرند.

کریمی همچنین گفت: بانک دی با توسعه خدمات الکترونیک خود تلاش دارد علاوه بر گسترش خدمات غیرحضوری خود، سردمدار بانکداری دیجیتال در کشور باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار