زیبایی دیدنی همسر نصرالله رادش+ عکس

بیوگرافی کامل “نصرالله رادش” به همراه فیلم شناسی و عکسهای شخصی و حرفه ایی این بازیگر در نقشهای متفاوتش را در ادامه ببینید.

به گزارش رصد روز، نصرالله رادش بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۲ آذر ۱۳۴۵ در آبادان است. نصرالله رادش در خانواده ای پرجمعیت در جنوب کشورمان به دنیا آمده، پدر و مادرش اهل بهبهان خوزستان هستند و پنج خواهر و برادر داشته و خودش فرزند آخر خانواده است. خانواده نصرالله رادش دو سال بعد از شروع جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد، رادش تا ۱۴ سالگی در آبادان زندگی کرده است.

نصرالله رادش در سال ۱۳۹۶ عکس همسرش آرزو محمود را رسانه ای کرد، این زوج توسط یک دوست مشترک به یکدیگر معرفی شدند و مراسم عروسی شان هنری و خیلی ساده بدون شلوغ کاری برگزار شد

نصرالله رادش در دورهمی و در گفتگو با مهران مدیری عنوان نمود که چندماهی است که خانمی وارد زندگیم شده که هیچ یک از کارهای من را ندیده و این اتفاق برایم خیلی با ارزش است که من را برای شخصیت خودم می خواهد. آرزو محمود همسر دوم نصرالله رادش بوده و ایشان سالها قبل ازدواج کرده و بعد از مدتی از همسر خود جدا شده است.

نصرالله رادش از ازدواج اول خود صاحب پسری به نام پرهام است که بسیار فوتبالی بوده و طرفدار استقلال می باشد، او به موسیقی، زبان انگلیسی،شنا و…علاقمند است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط