سامانه برخط بازار متشکل ارز ایران رونمایی شد

مدیرکل ارتباطات بازار متشکل ارزی گفت: سامانه برخط بازار متشکل ارز ایران با هدف تسریع در فرایند تخصیص ارز مسافری و کاهش زمان پاسخگویی به متقاضیان ارز راه‌اندازی شده است.

به گزارش رصد روز، مدیرکل ارتباطات بازار متشکل ارزی گفت: سامانه برخط بازار متشکل ارز ایران با هدف تسریع در فرایند تخصیص ارز مسافری و کاهش زمان پاسخگویی به متقاضیان ارز راه‌اندازی شده است.

مهدی گوهررستمی، مدیرکل ارتباطات بازار متشکل ارزی گفت: سامانه برخط بازار متشکل ارز ایران با هدف تسریع در فرایند تخصیص ارز مسافری و کاهش زمان پاسخگویی به متقاضیان ارز راه‌اندازی شده است.

رستمی تصریح کرد: این سامانه که با هدف رفع نیاز متقاضیان اسکناس ارز راه‌اندازی شده است، در زمان حاضر فقط امکان پوشش تقاضای ارز مسافرتی را دارد اما در آینده نزدیک با همکاری بانک مرکزی و بقیه نهادهای ذی‌ربط امکان ثبت درخواست بقیه مصارف ارزی (طبق مقررات بانک مرکزی) فراهم خواهد شد.

گوهررستمی گفت: ورود به سامانه برخط بازار متشکل ارز ایران محدودیت زمانی ندارد و متقاضیان ارز مسافرتی در هر ساعت از شبانه‌روز امکان ثبت درخواست ارز را دارند‌.

وی در پایان گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.my.ice.ir و ثبت و بارگذاری اطلاعات خواسته‌شده، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند و با طی مراحل کامل ثبت‌نام، در تاریخ و ساعت تعیین‌شده برای دریافت ارز به صرافی مورد نظر مراجعه نمایند. علاوه بر نسخه تحت‌وب، اپلیکیشن اندرویدی این سامانه از طریق سایت بازار متشکل ارز ایران به‌آدرس www.ice.ir و کانال رسمی بازار متشکل ارز ایران در تلگرام به‌نشانی iceiran@ قابل دریافت است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار