سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب (PWA) بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با هدف ارایه خدمات متمایز به مشتریان و رفع نیازها و درخواست‌های متنوع مطرح شده از سوی آنان، نسخه ۱.۷.۰ سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب(PWA) بانک رفاه کارگران راه‌اندازی و در دسترس ق...

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با هدف ارایه خدمات متمایز به مشتریان و رفع نیازها و درخواست‌های متنوع مطرح شده از سوی آنان، نسخه ۱.۷.۰ سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب(PWA) بانک رفاه کارگران راه‌اندازی و در دسترس قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، از جمله خدمات نسخه جدید سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب(PWA) بانک رفاه کارگران، خدمت “عودت چک صیادی” است. کاربران سامانه می‌توانند با بهره‌گیری از این خدمت جدید، از طریق منوی خانه/ چک صیادی/ عودت چک و با ورود شناسه ۱۶ رقمی چک صیادی، نسبت به عودت چک‌های موردنظرشان اقدام کنند.

این گزارش می‌افزاید، “بهبود ظاهر رسید تراکنش‌ها”، “بهبود رنگ، ظاهر و تِم منوها و صفحات مختلف”، “نمایش مبلغ کارمزد تراکنش‌های بین بانکی به کاربر، قبل از انجام عملیات” و “خواندن متن پیامک فعال‌سازی سامانه و درج خودکار آن در کادر متنی تعبیه شده به همین منظور، در گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل Android”، از دیگر خدمات و قابلیت‌های نسخه ۱.۷.۰ سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب(PWA) بانک رفاه کارگران است.

مطالب مرتبط