سرمایه انسانی چابک و مجهز به فن آوری روز زمینه ساز رشد صنعت بیمه است

شتابدهنده ها و اپلیکیشن ها، رقیب شبکه فروش نیستند و تمامی کارگزاران و نمایندگان بیمه باید خود را به ابزارهای نوین و فناوری های روز مجهز کنند.

به گزارش رصد روز، به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین رونمایی از اپلیکیشن بنو در استان آذربایجان غربی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: شرکت‌های بیمه در دنیای مدرن از مرز دیجیتال هم گذر کردند و به عرصه بیمه هوشمند پا نهادند و صنعت بیمه نباید از قافله فناوری روز عقب بماند.

رئیس کل بیمه مرکزی جبران برخی از ضعف ها و عقب ماندگی های صنعت بیمه را در گرو تجهیز به فناوری های نوین، ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های نهفته و حضور جوانان مستعد و باانگیزه، آینده صنعت بیمه از صنایع دیگر نظیر بانکداری هم روشن تر خواهد بود.

رئیس شورای عالی بیمه با تقدیر از حرکت شتابان شرکت بیمه تجارت نو در عرصه مارکت های دیجیتالی ابراز امیدواری کرد که الگوسازی پرداخت الکترونیکی خسارت بیمه از این شرکت آغاز شود.

دکتر سلیمانی در همین راستا اضافه کرد: شرکت های بیمه علاوه بر طراحی بیمه های نوین در هر سال باید موضوع عرضه های الکترونیکی را در دستور کار خود دهند.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری اقتصادی در توسعه صنعت بیمه نقش مهمی دارد اما جذب، آموزش و نگهداری نیروی انسانی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است.

رئیس شورای عالی بیمه در پایان با بیان این مطلب که شرکت های کوچک معمولا چابکی و کارایی بیشتری دارند از حرکت منطقی و مطابق برنامه این شرکت در فضای سایبری تقدیر کرد.

گفتنی است در این آیین از اپلیکیشن “بنو” شرکت بیمه تجارت نو رونمایی شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط