سرمایه گذاری صنعت بیمه در مناطق خوش آب و هوای شمال تجارت ملک می کند!!!

به گزارش اختصاصی رصد روز ، اگر بنا باشد تورم حاصل در حوزه املاک را بررسی کنیم قطعا یکی از آنها به حضور سازمانها و شرکتهایی برمی گردد که از اساس حضورشان در بخش املاک جز داغ کردن تنور گرانی در این بازار نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت. سرمایه...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، اگر بنا باشد تورم حاصل در حوزه املاک را بررسی کنیم قطعا یکی از آنها به حضور سازمانها و شرکتهایی برمی گردد که از اساس حضورشان در بخش املاک جز داغ کردن تنور گرانی در این بازار نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت. سرمایه گذاری صنعت بیمه یکی از شرکتهایی است که گویا نه تنها سرمایه گذاری در املاک در تهران به طبعش خوش آمده بلکه این شرکت با درنوردیدن مرزهای آب و هوایی در یکی از خوش آب و هواترین مناطق شمال ملک تجاری دست و پا کرده است. 

سرمایه گذاری صنعت بیمه در پایان نه ماهه ۱۴۰۰ یک مجتمع تجاری اداری واقع در شهرک گلستان استان تهران مشرف به دریاچه خلیج فارس به متراژ ۱۳ هزار و ۱۸۴ مترمربع به قیمت ۸۵۸ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال و یک مجتمع اقامتی تجاری در دریادیم رامسر استان مازندران که شامل ۸ واحد تجاری به مساحت ۵۱۴ متر مربع به قیمت ۵ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال می باشد را برای خود می بیند که در مورد دوم سهم الشرکه این شرکت ۵۰ درصد به متراژ ۲۵۷ متر مربع است.

سرمایه گذاری در املاک سرمایه گذاری صنعت بیمه

سرمایه گذاری در بخش املاک گلستان

سرمایه گذاری در املاک تجاری دریادیم گلستان

لازم به ذکرست این شرکت در سال ۹۷ در پورتال خود راجع به پروژه گلستان اینطور توضیح داده بود:

“ویژگی های منحصر به فرد این پروژه مانند مالکیت ۶ دانگ، طراحی بی نظیر با مشاعات فراوان، سازه بسیار مستحکم که تاکنون در کشور اجرا نشده و دسترسی مستقیم به دریاچه باعث شده تا این پروژه به عنوان پروژه ممتاز منطقه مورد توجه فعالان بازار املاک و مستغلات قرار گیرد.”

در سال ۹۸ بنا بوذ که این پروژه از طریق برگزاری مزایده واگذار شود که نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه طبق مستندات بلکه طبق مذاکرات صورت گرفته حضور این شرکت پروژه تا مرحله تکمیل ادامه خواهد داشت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار