سقف وام مسکن بازنشستگان صندوق نفت ۵۵۰ میلیون تومان شد

سقف وام مسکن پرداختی به کارکنان و بازنشستگان عضو صندوق نفت تا ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.سقف وام مسکن پرداختی به کارکنان و بازنشستگان عضو صندوق نفت تا ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش رصد روز ، در حالی که سقف وام مسکن از طریق خرید اوراق مسکن برای زوج‌های جوان ۲۴۰ میلیون تومان است اما در خبری جدید اعلام شده است: سقف وام مسکن پرداختی به کارکنان و بازنشستگان عضو صندوق نفت تا ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

طبق اعلام صندوق پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، به‌ منظور کمک به تأمین مسکن کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت، هیئت امنای صندوق بازنشستگی صنعت نفت، مقرر کرد که به هریک از اعضای صندوق تا مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به‌صورت انفرادی و برای زوج‌های عضو صندوق تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان وام مسکن با اقساط ۱۲ ساله و نرخ بهره ۹ درصد تعلق گیرد.

افزون بر این، مطابق هماهنگی انجام‌شده با بانک‌های عامل مقرر شده که به‌عنوان مکمل، به هر فرد عضو صندوق، مشروط به اینکه دریافتی/ مستمری حقوق ماهانه او، اجازه بازپرداخت اقساط را بدهد، تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نیز با اقساط پنج ساله و بهره حدود ۱۴ درصد، وام تکمیلی مسکن اعطا شود.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار