سپرده زرین بانک کشاورزی تضمین سرمایه تأمین سود / آینده را زرین کنید

یکی از مهمترین ویژگیهای طرح سپرده زرین بانک کشاورزی با توجه به میزان پرداخت سود ۱۹ درصد پیش بینی تراز مالی بانک است که با توجه به حداقل میزان سرمایه برای این طرح می توان امیدوار بود که سپرده بلند مدت زرین طرحی ادامه دار در این بانک باشد. ...

یکی از مهمترین ویژگیهای طرح سپرده زرین بانک کشاورزی با توجه به میزان پرداخت سود ۱۹ درصد پیش بینی تراز مالی بانک است که با توجه به حداقل میزان سرمایه برای این طرح می توان امیدوار بود که سپرده بلند مدت زرین طرحی ادامه دار در این بانک باشد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، سرمایه گذاری مطمئن دغدغه این روزهای فعالان بازارست. اثرات نوسانی نرخ ارز بر فعالیتهای اقتصادی و میزان بهره وری در حساس ترین شرایط خود قرار داد و نگرانی های زیادی از این جهت احساس می شود. بازگشت اصل سرمایه به همراه سود منطقی مهمترین موضوعات امروز فضای اقتصادی را تشکیل می دهد و در این میان برخی چالشهای موجود در بازار مانند قیمت گذاری دستوری، مسائل بازار سرمایه و موضوعات مربوط به قیمت ارز در کشور تحقق انتظارات را با متغیرهای مشکل سازی روبرو کرده و نقش همه نهاد و سازمانها برای مرتفع کردن آن را دو چندان نموده است.

نظام بانکی کشور از گذشته تا کنون به عنوان شاهراه هدایت سرمایه و تبدیل آن به ارزش افزوده بوده و هرچند اثرات نرخ بهره بین بانکی خود یکی از مسائل قابل پرداخت در آن است اما با این همه می توان امیدوار بود ارائه طرحهای نو در این بخش اقتصادی راهگشای وضعیت موجود باشد.

بی ثباتی بازار در ماههای گذشته سبب شده تا موج خروج نقدینگی از بازار سرمایه را شاهد باشیم و صندوقهای تأمین مالی نیز علیرغم تدابیری که پیاده سازی کردند هنوز در بازگشت اعتماد به بازار توفیقی که باید را حاصل نکرده اند. به گفته برخی فعالان گرفتن نوسان ۱۰ درصد هم در شرایطی که بازار از بی ثباتی رنج می برد کار دشواریست ضمن اینکه خواب سرمایه بدون دستاورد مالی تؤمور بدخیمی است که باید برایش فکر عاجل داشت.

به عقیده بسیاری از کارشناسان اقتصادی سرمایه گذاری بلند مدت بهترین نوع سرمایه گذاری در کشورست. این مسئله خصوصاً برای دهک های متوسط و پائین می تواند مزایایی داشته باشد که در کوتاه مدت امکان دستیابی به آن امکان پذیر نیست.

سپرده زرین بانک کشاورزی

 

بانک کشاورزی که در یکسال گذشته طرحهای متنوعی برای کمک به اقشار مختلف اقتصادی و مشاغل ارائه داده اینبار در جهت حمایت از سرمایه مشتریان اقدام به ارائه طرح حساب سرمایه گذاری مدت دار زرین نمود.

بانک کشاورزی سپرده بلند مدت زرین را با نرخ ۱۹ درصد و حداقل مدت ماندگاری ۳ ماه در شرایطی در اختیار مشتریان خود می گذارد که که نرخ سود بازخرید قبل از ۳ ماه ۱۰ درصد در نظر گرفته شده و حداقل مبلغ افتتاح حساب نیز ۱ میلیارد ریال است.

از مزایای مهم سپرده بلند مدت زرین بانک کشاورزی ماندگاری سرمایه با ضریب سود منطقی برای سرمایه های متوسط و کوچک است که امکان اجرای طرحهای اقتصادی با توجه به شرایط تورمی جامعه با آن امکان پذیر نیست. به عبارت دیگر سپرده بلند مدت زرین کمک می کند تا سرمایه های کوچک از اثرات تورمی مصون بمانند و ضمن برخورداری از حاشیه سود مناسب امکان بازگشت به چرخه اقتصادی را پیدا کنند. بانک کشاورزی در حال حاضر یکی از بانکهائیست که بیشترین میزان سوده سپرده را پرداخت می کند که با توجه به وابستگی به بخش دولتی می تواند محل امن سرمایه گذاری ها باشد.

یکی از مهمترین ویژگیهای طرح سپرده زرین بانک کشاورزی با توجه به میزان پرداخت سود ۱۹ درصد پیش بینی تراز مالی بانک است که با توجه به حداقل میزان سرمایه برای این طرح می توان امیدوار بود که سپرده بلند مدت زرین طرحی ادامه دار در این بانک باشد. به عبارت دیگر در نظر گرفتن سرمایه های کوچک برای پرداخت سود بیش از ۱۸ درصد اثرات تورمی و رکودی برای شبکه بانکی به همراه خواهد داشت اما احتساب میانگین سپرده منطقی برای ایجاد سرمایه در گردش ریسک این مسئله را به حداقل ممکن کاهش می دهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار