سکانس سانسور شده فیلم سینمایی درخت گردو

به گزارش رصد روز ، سکانس سانسور شده فیلم سینمایی درخت گردو که این روزها در تلوبیون پلاس نمایش داده می شود با اعتراض عوامل این فیلم همراه بود. پیمان معادی با استوری کردن این بخش به شدت اعتراض خود را نشان دادو سایر عوامل این فیلم نسبت به وض...

به گزارش رصد روز ، سکانس سانسور شده فیلم سینمایی درخت گردو که این روزها در تلوبیون پلاس نمایش داده می شود با اعتراض عوامل این فیلم همراه بود. پیمان معادی با استوری کردن این بخش به شدت اعتراض خود را نشان دادو سایر عوامل این فیلم نسبت به وضعیت به وجود آمده معترض بودند.

پرستو صالحی نیامدم که لخت شوم در ایران حجاب نداشتیم خودمان را گیر آورده بودیم

پدرم 10 سال بعد از فوت از امام رضا خواست جانم را نجات دهد من امام رضا را دیدم

حضور علی دایی در مسجد اردبیلی های مقیم تهران

داستان درخت گردو در سه بازه زمانی سال‌های ۱۳۶۶، ۱۳۸۴ و ۱۳۹۵ روایت می‌شود و براساس داستان واقعی تلخ زندگی فردی رنج کشیده اهل کردستان، به نام قادر مولان پور در روستای مرزی از نزدیکی سردشت است که خانواده اش درگیر فاجعه بمباران شیمیایی سردشت بودند.

پیمان معادی نقش فردی به‌نام قادر مولان‌پور را روایت می‌کند که در خلال بمباران شیمیایی سردشت خانواده‌اش دچار مشکلات شیمیایی می‌شوند. در سکانس‌های آخر فیلم، قادر در جواب قاضی دادگاه لاهه که می‌پرسد: «چرا اینقدر امیدواری؟»، جواب می‌دهد: «اگر ما کردها امیدوار نبودیم خیلی زودتر از بین رفته بودیم».

پیش از این، مهدویان، از سانسور صحنه‌ای از فیلم‌اش انتقاد کرده و صحنه‌ی حذف شده را منتشر کرده و در اینستاگرامش نوشته بود: «بخش کوتاهی از فیلم سینمایی “درخت گردو” بدون اطلاع بنده از نسخه‌ی آنلاینی که در حال نمایش است، حذف شده. دلیل‌اش را نمی‌دانم. دست‌ بردن در نسخه‌ی نهایی فیلم، بدون اجازه و حتا اطلاع من بوده. برای حفظ اصالت نسخه‌ی آنلاین فیلم، بخش حذف شده را منتشر می‌کنم. عزیزانی که از نسخه‌های دیجیتال فیلم استفاده می‌کنند، لطفا محبت کنند و به هر شکل که می‌توانند بخش حذف شده را به فیلم برگردانند.

سکانس سانسور شده فیلم سینمایی درخت گردو

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار