سیاست ها و اولویت های پژوهشی بیمه کوثر

شورای پژوهشی بیمه کوثر در راستای تحقق چشم انداز و اجرای ماموریت ‌های شرکت در حوزه پژوهش و به منظور راهبری و نظارت بر کلیه فعالیت های پژوهش محور تشکیل جلسه داد. به گزارش رصد روز،به نقل از روابط‌ عمومی شرکت بیمه کوثر و به نقل از مدیر آموزش ...

شورای پژوهشی بیمه کوثر در راستای تحقق چشم انداز و اجرای ماموریت ‌های شرکت در حوزه پژوهش و به منظور راهبری و نظارت بر کلیه فعالیت های پژوهش محور تشکیل جلسه داد.

به گزارش رصد روز،به نقل از روابط‌ عمومی شرکت بیمه کوثر و به نقل از مدیر آموزش و پژوهش، هدف اصلی از تشکیل شورای پژوهشی تسهیل و تسریع در عملیاتی ‌سازی امر پژوهش با رویکردهای کاربردی و توسعه‌ ای، ضمن توجه به آینده این صنعت در ایران و جهان و بهره ‌گیری از الگوهای جدید در این زمینه می ‌باشد؛ این شورا با بهره‌ مندی از ظرفیت‌ های متخصصین برجسته صنعت بیمه همچون جناب آقای دکتر علیرضا دقیقی اصلی و سرکار خانم دکتر لیلی نیاکان در کنار صاحب نظران داخلی برگزار می‌گردد و هر ساله اقدام به تعیین و تدوین سیاست‌ ها، خط مشی ‌ها و اولویت ‌های کلان پژوهشی شرکت می نماید.

محمدسجاد میرزاخانی، دبیر شورای پژوهشی شرکت بیمه کوثر اعلام کرد: در جلسه اخیر شورا اولویت‌ های پژوهشی شرکت در قالب ۹ دسته بندی اصلی مشتمل بر ۴۴ عنوان پژوهشی اولویت ‌دار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد عناوین مذکور به ترتیب اولویت در دستور کار تیم پژوهش قرار گیرد.

بررسی و اظهار نظر پیرامون عناوین و محورهای علمی پیشنهادی شورای سیاست‌گذاری دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه و فعالیت های پژوهشی مرتبط با میزهای تخصصی و نظارت بر طرح‌ های پژوهشی که به دبیرخانه این شورا ارسال می‌گردد، از سایر فعالیت هایی است که در دستور کار جلسه اخیر این شورا قرار گرفت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار