ششمین ازدواج سیاوش قمیشی با دختری ۳۵ سال کوچکتر + عکس

به گزارش رصد روز، سیاوش قمیشی در بیست و نه سالگی با لیلا وصال ازدواج کرده و حاصل این ازدواج‌ تنها یک فرزند به نام علیرضا است. علیرضا قمیشی در شیراز زندگی می‌کند و ظاهرا به خوانندگی هم می‌پردازد. او بیش از ۳۵ سال سن دارد. سیاوش قمیشی پس از...

به گزارش رصد روز، سیاوش قمیشی در بیست و نه سالگی با لیلا وصال ازدواج کرده و حاصل این ازدواج‌ تنها یک فرزند به نام علیرضا است. علیرضا قمیشی در شیراز زندگی می‌کند و ظاهرا به خوانندگی هم می‌پردازد. او بیش از ۳۵ سال سن دارد. سیاوش قمیشی پس از طلاق در ازدواج اولش پنج بار دیگر ازدواج کرده است. آخرین همسر سیاوش قمیشی «نازنین مرعشی» نام دارد که بیش از سی و پنج سال از وی کوچکتر است.

علاقه سیاوش قمیشی به شعر و نویسندگی سیاوش قمیشی اگر آهنگساز نبود شاعر یا نقاش می‌شد. روزی چند ساعت موزیک گوش می‌دهد، پیانو می‌زند و کتاب می‌خواند. علاقه زیادی به چایی بعد از ظهر، نگهداری و پرورش گیاهان و همچنین گربه سیاهش موسول دارد. هیچ شخصی بالاتر از موسیقی او وجود ندارد و می‌تواند با موزیکش بدون هر شخصی به زندگی بپردازد. به گفته خودش او به هیچ وجه اهل تجملات نیست و بسیار کم از کروات استفاده می‌کند. آرزوی او بازگشت به ایران و بازدید از وطن خویش است.

 

مطالب مرتبط