صحبت های جنجالی ژیلا صادقی / خانمی قصد دارد زندگی ام را خراب کند

به گزارش رصد روز ، صحبت های جنجالی ژیلا صادقی با واکنش جالب توجه مردم روبرو شد.  اخیراً حواشی به وجود آمده در خصوص زندگی شخصی ژیلا صادقی توسط یک خانم معلوم الحال باعث ایجاد اتفاقاتی شده که در آن مجری معروف صدا و سیما را وادار به واکنش کرد...

به گزارش رصد روز ، صحبت های جنجالی ژیلا صادقی با واکنش جالب توجه مردم روبرو شد.  اخیراً حواشی به وجود آمده در خصوص زندگی شخصی ژیلا صادقی توسط یک خانم معلوم الحال باعث ایجاد اتفاقاتی شده که در آن مجری معروف صدا و سیما را وادار به واکنش کرد.

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری و بازیگر 1

صحبت های جنجالی ژیلا صادقی / خانمی قصد دارد زندگی ام را خراب کند

 

ژیلا صادقی در این خصوص گفت: که گاهی یک کلمه انسان را نابود می کند من ۴۷ صدا دریافت کردم که توسط خانم نفیسه روشن به دستم رسید که به نوعی ایشان از زندگی من مراقبت کرد.

من در دادگاه به قاضی هم گفتم که همسر من گناهی مرتکب نشده و اشتباهی نکرده. ایشان صاحب یک برند معروف رستوران سفیر هستند و مانند سایرین برخی از سلبریتی ها و بازیگرها را دعوت می کنند. کجای ان ماجرا عجیب و باور نکردنیست.

وصیت نامه زهره فکور صبور واقعیت یا دروغ؟

آن خانم در دادگاه به من گفت من شما را آدم کردم. من از خانواده رسانه ملی و تلویزیون هستم و حالا می خواهید فحش دهید می خواهید تشویق کنید. من یاد گرفتم با چارقد سفید به خانه بخت بروم و با چارقد سفید برگردم.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار