صندوق اختصاصی بازارگردانی افتخار حافظ یکسال با بازدهی منفی ۸۹.۹۴ درصد!!!

این صندوق که که خالص ارزش دارایی هایش 2 هزار و 546 میلیارد ریال است قیمت صدور هر واحدش 787,484 ریال و قیمت ابطال هر واحد آن نیز 786,426 ریال می باشد.

به گزارشق  اختصاصی رصد روز ، مدیریت حرفه ای پول در صندوق های سرمایه گذاری و بازارگردانی جزو اولین مزیت هایی است که می توان در مورد آنها بیان کرد. اما شرایط اقتصادی و یا بهتر اقتصاد غیرمستقل گاهاً اتفاقاتی را رقم می زند که جای بررسی و تأمل دارد. در جدیدترین فهرست منتشر شدخ در خصوص بازدهی صندوق سرمایه گذاری و بازارگردانی شاهد مسائلی هستیم که باید در خصوص آن توضیح قابل قبول وجود داشته باشد. صندوق اختصاصی بازارگردانی افتخار حافظ با بازدهی منفی ۸۹.۹۴ درصد نگرانی های زیادی را در این زمینه ایجاد کرده است. این صندوق که که خالص ارزش دارایی هایش ۲ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال است قیمت صدور هر واحدش ۷۸۷,۴۸۴ ریال و قیمت ابطال هر واحد آن نیز ۷۸۶,۴۲۶ ریال می باشد.

صندوق اختصاصی بازارگردانی افتخار حافظ همچنین تعداد واحدهای سرمایه گذاری خود را ۳,۲۴۱,۳۰۶ می بیند و ۱,۷۵۸,۶۹۴ واحد دیگر را برای سرمایه گذاری دارد. مدیریت این صندوق در اختیار مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ قرار دارد و متولی آن نیز مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی است. این صندوق که از ۱۳۹۳/۰۶/۱۹ شروع به فعالیت کرده حالا بعد از یکسال با بازدهی منفی قابل توجه توجه ها را به سمت خود جلب کرده است و باید دید برای برون رفت از این اوضاع چه سیاستی را به کار خواهند بست. صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی آگاه نیز با ۱۱۲.۳۵ درصد بازدهی طی یکسال عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط