طرح نهال زندگی بیمه پارسیان زنگ بیدارباش استفاده از پتانسیل نظام بانکی در بهره مندی مردم از خدمات بیمه ای

طرح نهال زندگی بیمه پارسیان ایده ای متفاوت جهت بهره مندی مردم از خدمات بیمه ایست که می تواند آغازگر مسیر جدیدی در صنعت بیمه باشد  به گزارش اختصاصی رصد روز، افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد به عبارت دیگر هرچه ...

طرح نهال زندگی بیمه پارسیان ایده ای متفاوت جهت بهره مندی مردم از خدمات بیمه ایست که می تواند آغازگر مسیر جدیدی در صنعت بیمه باشد 

به گزارش اختصاصی رصد روز، افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد به عبارت دیگر هرچه قدرت خرید مردم بیشتر باشد میزان عرضه بیمه ها با توجه به سطح تقاضا بالاتر میرود در حالی که در سال های اخیر مقتضیات زندگی در کشور مانند مسکن و خدمات پزشکی به شدت متاثر از تورم بوده نگرانی در خصوص وضعیت استقبال مردم از طرح های بیمه ای افزایش پیدا کرده است. ایجاد زمینه لازم در شرایط فعلی جهت مورد اقبال قرار گرفتن طرح های بیمه ای با تورم موجود و قدرت اقتصادی مردم از جمله راهبرد هایی است که در یک مطالعه مستمر و پایدار ایجاد می شود.

باید پذیرفت بالا رفتن سطح رفاه عمومی به صورت همگانی در گذر از تاریخی‌ترین پیچ اقتصاد کار سختی است اما نمی توان با قبول این گزاره از تلاش برای ایجاد سطح قابل قبول امنیت و آسایش خانوار شانه خالی کرد.

استفاده از خدمات بیمه ای شرکت های خصوصی با توجه به توان پوشش و تنوع محصولات از بدیهی ترین موضوعاتی است که باید زمینه آن در کشور فراهم شود.

متاسفانه در چند سال گذشته بسیاری از شرکت های بیمه ای با مانور دادن روی پلن فروش آنلاین از مهمترین نکته یعنی جذب حداکثری غافل شدند. به گفته بسیاری از فعالان صنعت بیمه برنامه ای مدون که موجب ارتقای وضعیت صنعت بیمه باشد دیده نمی شود اگر از فروش بیمه‌نامه‌های شخص ثالث بگذریم در سایر ردیف های بیمه‌ای توفیقی که باید به دست نیامده که علت اصلی آن عدم تعریف طرحی سازگار با وضعیت معیشتی مردم است. طرحی که بدون فشار به میزان درآمد مردم و با اتکاء به نقدینگی مازاد یا سرمایه ای که در گردش اقتصادی خانواده تعیین کننده نباشد افراد را در مسیر استفاده از طرح های بیمه‌ای قرار دهد. تریک به نظر می رسد این روزها در بیمه پارسیان در حال انجام است و می‌توان از آن به عنوان نمونه ای متمایز از طرح های فروش یاد کرد.

طرح نهال زندگی بیمه پارسیان طرحی که بیش از حد نیاز بود

 

طرح نهال زندگی بیمه پارسیان که مبتنی بر ارتباط سه ضلعی بین بیمه گذار، شرکت بیمه پارسیان و بانک پارسیان است. در این طرح اشخاص بدون اینکه فشار یا هزینه ای مضاعف را تقبل کنند می توانند از پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری استفاده نمایند.

پرداخت روزانه حق بیمه نامه هایی که گفته شد به همراه بهره مندی از تخفیفات آن وجه تمایز مهم آن با طرح های مشابه است. دارندگان حساب های بانکی در بانک پارسیان می توانند از مبالغ خرد مانده حساب خود که معمولاً در گردش اقتصادی خانوار نقش‌آفرین نیست به صورت روزانه جهت تخصیص آن به عنوان حق بیمه ضمن خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از تخفیف های مربوط به این طرح ها استفاده کنند.

طرحی نو که در آن به افراد این امکان داده می شود تا بدون احساس هزینه های تورم زا و یا تحمیل اقساط، مشابه آنچه در برخی طرح‌های فروش دیده می‌شود علاوه بر استفاده از بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری مانند بیمه گذاران عادی از ردیف های تخفیفی نیز بهره مند شوند.

طرحی که می تواند مقدمه ای برای استفاده از ظرفیت های بانکی جهت تسهیل استفاده از خدمات بیمه ای باشد طرح نهال بیمه پارسیان از این جهت حائز اهمیت است که در شرکت‌های زیرمجموعه برخی بانک‌ها نام شرکت‌های بیمه‌ای دیده می‌شود که بالقوه یک پتانسیل است و مبالغ خرد مانده حساب افراد در این طرح ها می تواند آنها را در مسیر جدیدی در آینده قرار دهد. چنین طرح‌هایی دقیقا همان ظرفیتی است که نیاز به تعریف آن در این نوشتار بیان شد و به نظر می‌رسد چراغ اول آن توسط بیمه پارسیان روشن شده.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار