طرح کنترل اجاره خانه برای مستاجران به کجا رسید؟

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

به گزارش رصد روز، جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه ۲۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور ۱۹۷ تن از نمایندگان آغاز شد و روح الله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس، دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز را به شرح ذیل قرائت کرد:

-گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز

-ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)

-ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از سوی شورای نگهبان)

-ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار

-گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱)

-گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکتبازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار