عزاداری دارا حیایی در محرم | کت شلوار گران قیمت دارا حیایی در هیئت های عزاداری

به گزارش رصد روز، دارا حیایی متولد سال ۱۳۷۶ در تهران است. دارا حیایی فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که سالها پیش از هم جدا شدند. دارا حیایی برای نخستین بار در کنار پدرش، امین حیایی و در فیلم شعله ور به ایفای نقش پرداخته است.دارا حی...

به گزارش رصد روز، دارا حیایی متولد سال ۱۳۷۶ در تهران است. دارا حیایی فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که سالها پیش از هم جدا شدند. دارا حیایی برای نخستین بار در کنار پدرش، امین حیایی و در فیلم شعله ور به ایفای نقش پرداخته است.دارا حیایی با انتشار یک پست اینستاگرامش را بروز کرد.

 

 

دارا حیایی

بیوگرافی دارا حیایی

نام:دارا

نام خانوادگی:حیایی

تاریخ تولد:۱۱ شهریور ۱۳۷۶

والدین:امین حیایی و مونا بانکی پور

سالهای فعالیت:از سال ۱۳۹۵ تاکنون

وضعیت تاهل:مجرد

دارا حیایی متولد سال ۱۳۷۶ در تهران است. دارا حیاییی فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که سالها پیش از هم جدا شدند. دارا حیایی برای نخستین بار در کنار پدرش، امین حیایی و در فیلم« شعله ور » به ایفای نقش پرداخته است.

مادربزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری ( مادر مونا بانکی پور) است که ازهنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازی کرد و بازیگری را کنار گذاشت.

مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. مونا بانکی پور در مجموعه تلویزیونی« خواب و بیدار» در نقش همسر دانیال حکیمی و فیلم سینمایی« خانه ای در شن» بازی نموده است. او سال ۱۳۷۵ از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت و بهمراه پسرش دارا سالها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

دارا حیایی

پدر دارا حیایی

دارا تنها فرزند امین حیایی است که حاصل ازدواج اول او با مونا بانکی پور است.

 امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۹ خردادماه سال ۱۳۴۹ متولد شد و بازیگری را از حدود سال ۱۳۷۰ آغاز کرد و یکی از هنرمندان موفق و پرکار سینمای ایران است.

دارا بازیگری را به صورت جدی در کنار پدرش در فیلم شعله ور آغاز کرد و برای آموزش های لازم در این خصوص در کلاس های بازیگری پدرش ثبت نام کرد.

امین حیایی بعد از جدایی از مونا بانکی پور مادر دارا، سال ۱۳۸۰ با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد و سالهاست که این زوج در کنار هم زندگی میکنند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار