عقد سحر قریشی و همسر پولدار عرب+ عکس

به گزارش رصد روز، بعد از جدایی سحر قریشی از امیر تتلو حالا خبر رسیده که قریشی با یک مرد عرب اهل عربستان آشنا شده و با او ازدواج کرده است. حتی برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند که باردار بوده و تصمیم دارد که فرزندش را به دنیا بیاورد. این نکته در ...

به گزارش رصد روز، بعد از جدایی سحر قریشی از امیر تتلو حالا خبر رسیده که قریشی با یک مرد عرب اهل عربستان آشنا شده و با او ازدواج کرده است. حتی برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند که باردار بوده و تصمیم دارد که فرزندش را به دنیا بیاورد. این نکته در حالی دهان به دهان پخش شده که خانم قریشی به این خبر واکنش رسمی نشان نداده است.

انتشار یک عکس قدیمی از سحر قریشی در اینستاگرام با توضیح آنچه برگزاری مراسم عقد این بازیگر زن و همسر عرب جدیدش در مسجدی در دبی امارات به یکی از موضوعات بحث داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.

هرچند بازیگر زن سابق سینمای ایران سعی دارد از طریق ارتباط گرفتن با دنبال کنندگانش از شایعات دور شود، برخی منابع مجازی با منتشر کردن یک عکس از سحر قریشی در مسجد مدعی شدند او برای برگزاری مراسم عقد با همسر جدید خود که فردی عرب و ثروتمند اهل امارات است، در این مکان مذهبی حضور پیدا کرده است.

سحر قریشی

 

مطالب مرتبط