علت توقف نماد وآیند / ظن وقوع جرائم / وضعیت نگران کننده بانک اینده در بورس

به گزارش اختصاصی رصد روز ، توقف چندباره نماد وآیند در بازار سرمایه و ابهامات زیادی که در خصوص وضعیت مالی این بانک مطرح می شود بسیاری از سهامداران را نگران کرده است. جدا از زیان انباشته بسیار قابل توجه بانک آینده گاهاً شائبه هایی در خصوص ن...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، توقف چندباره نماد وآیند در بازار سرمایه و ابهامات زیادی که در خصوص وضعیت مالی این بانک مطرح می شود بسیاری از سهامداران را نگران کرده است. جدا از زیان انباشته بسیار قابل توجه بانک آینده گاهاً شائبه هایی در خصوص نماد این بانک در بازار سرمایه مطرح می شود که می توان از مجموع اینها نتیجه گرفت وضعیت فعلی اصلا مطلوب نیست. در حالیکه از ۱۸ مرداد تا ۱ شهریور روند رو به رشدی را از وآیند مشاهده کردیم این نماد در ۲ مرداد به علت ظن وقوع جرائم متوقف شد آن هم در روزهایی که بازار سرمایه در اوج خود بسر می برد و این موضوع یکبار دیگر سهامداران این بانک را نگران خواهد کرد.

این برای چندمین بار در چندوقت گذشته است که این نماد به علت ظن وقوع جرائم متوقف می شود و تنها می توان امیدوار بود که سهامداران بعد از بازگشایی این نماد ضرری را متوجه خود نبینند در غیر اینصورت شکا گیری اعتماد مجدد دشوار خواهد بود.

 

علت توقف نماد وآیند

علت توقف نماد وآیند

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط