عموپورنگ هم بدنساز شد+ عکس

به گزارش رصد روز، عمو پورنگ سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۱ ساله بود بعنوان گزارشگر رادیو وارد صدا و سیما شد و رفته رفته در کارهایی چون گل پسر و ننه بلقیتس در رادیو بعنوان بازیگر ادامه داد. عمو پورنگ سپس چندین تجربه اجرا برای بچه ها در مهدکودک ها بدست آ...

به گزارش رصد روز، عمو پورنگ سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۱ ساله بود بعنوان گزارشگر رادیو وارد صدا و سیما شد و رفته رفته در کارهایی چون گل پسر و ننه بلقیتس در رادیو بعنوان بازیگر ادامه داد. عمو پورنگ سپس چندین تجربه اجرا برای بچه ها در مهدکودک ها بدست آورد. عمو پورنگ در نهایت سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۶ ساله بود در مجموعه کودکی بنام تورنگ و پورنگ وارد قاب تلویزیون شد که بسیار دیده شد. عمو پورنگ سپس در رمضان سال ۱۳۸۱ برنامه مستقل خود بنام عمو پورنگ را اجرا کرده که بسیار گل کرد و به شهرت رسید.

عمو پورنگ که از تابستان سال گذشته دیگر در تلویزیون حضور ندارد و ادعاهایی در مورد کنار گذاشته شدن اش از سوی صداوسیما مطرح شده، به فعالیت های دیگری روی آورده است.

او علاوه بر کارهای خیرخواهانه و تلاش برای شادی کودکان و نوجوانان خاص، ورزش را نیز به شکل جدی دنبال می کند. اما به تازگی از ورزش عجیب و غریب اش در ۴۹ سالگی رونمایی کرده است. او در این تصویر نشان می دهد که مشغول ورزش بدنسازی است، اما با وزنه های سبک تمرین می کند.

داریوش فرضیایی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار