عکسهای بدون حجاب مهناز افشار / او قید حضور در ایران را زد

به گزارش رصد روز ، مهناز افشار که بعد از حاشیه های به وجود آمده در کشور به واسطه نوع فعالیتش در فضای مجازی به خارج از کشور رفت مدتهاست که در فضای شخصی خود مشغول فعالیتهایی است که علیرغم کم حاشیه بودن اما چالش هایس زیادی را برای بازگشت به ...

به گزارش رصد روز ، مهناز افشار که بعد از حاشیه های به وجود آمده در کشور به واسطه نوع فعالیتش در فضای مجازی به خارج از کشور رفت مدتهاست که در فضای شخصی خود مشغول فعالیتهایی است که علیرغم کم حاشیه بودن اما چالش هایس زیادی را برای بازگشت به کشور برایش فراهم می کند. کشف حجاب مهناز افشار یکی از مواردیست که او به تازگی در تصاویری که از خود منتشر می کند دیده می شود. اگرچه در گذشته حضور در برخی برنامه های ماهواره ای حرف و حدیث هایی را ایجاد کرده بود اما هیچکس به قطعیت نمی توانست از برنگشتن او به ایران بگوید. اما انتشار عکسهای بدون حجاب مهناز افشار عملاً شرایط را برای بازگشت او سخت تر از گذشته می کند. تصاویر بدون حجاب مهناز افشار که این روزهای در آلمان زندگی می کند از تصمیم او رمزگشایی می کند و به نظر می رسد با این شرایط باید قید حضور خانم بازیگر را در ایران زد.

در ابتدا عکسهای بدون حجاب او خیلی عیان نشده بود اما در ادامه وقتی توضیحات او کنار عکسهای بدون حجابش مشاهده می شود می توان گفت او برنامه ای برای بازگشت ندارد زیرا با این شرایط تمام پلهای پشت سرش را خراب می کند.

 

کشف حجاب مهناز افشار عکسهای بدون حجاب مهناز افشار تصاویر بدون حجاب مهناز افشار کشف حجاب مهناز افشار عکسهای بدون حجاب مهناز افشار تصاویر بدون حجاب مهناز افشار کشف حجاب مهناز افشار عکسهای بدون حجاب مهناز افشار تصاویر بدون حجاب مهناز افشار کشف حجاب مهناز افشار عکسهای بدون حجاب مهناز افشار تصاویر بدون حجاب مهناز افشار کشف حجاب مهناز افشار عکسهای بدون حجاب مهناز افشار تصاویر بدون حجاب مهناز افشار کشف حجاب مهناز افشار عکسهای بدون حجاب مهناز افشار تصاویر بدون حجاب مهناز افشار

 

او به مناسبت روز زن پای یکی از تصاویر بدون حجابش ایسن طور نوشته بود ” و من زنی در آستانه میانسالی و لبریز از امید و ترس
خشم و دوست داشتن
و دلتنگی و رهایی
و فهمیدنها
و آزمون و خطا
و با انگیزه ??
دوستتان دارم تا همیشه عزیزانم

این بازیگر سابق سینما همین پای نختین تصاویر بدون حجابش نوشته بود ” خوب یا بد گذشته میگذره با همه خوبیها و تلخیهاش و باید از همش عبور کرد! ولی ردپای گذشته در امروز و فردا هیچوقت پاک نمیشه و این درد بشر در زندگیست که باهاش باید کنار بیایم ?

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار