عکس قدیمی از رضا داوودنژاد کنار نیکی کریمی!

تصویری از مرحوم رضا داوودنژاد در کنار دخترعمویش مونا و نیکی کریمی در لندن در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش رصد روز،  تصویری از مرحوم رضا داوودنژاد در کنار دخترعمویش مونا و نیکی کریمی در لندن در فضای مجازی منتشر شده است.

رضا داوودنژاد، بازیگر سینمای ایران که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شد و در بیمارستان بستری بود، روز ۱۳ فروردین و در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

رضا داوودنژاد (۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۹ – ۱۳ فروردین ۱۴۰۳) بازیگر اهل ایران بود. او فرزند کارگردان علیرضا داوودنژاد و برادر بازیگر زهرا داوودنژاد بود. او کار بازیگری خود را از شش سالگی با حضور در فیلم بی‌پناه (۱۳۶۵) ساختهٔ پدرش آغاز کرد و پس از وقفه‌ای دوازده ساله، با مصائب شیرین (۱۳۷۷) به شکلی جدی‌تر ادامه داد.

رضا داوودنژاد در ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ به علت عوارض ناشی از عفونت خون پس از پیوند کبد درگذشت.

زندگی

رضا داوودنژاد در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران زاده شد. پدرش علیرضا داوودنژاد کارگردان است. او یک برادر و یک خواهر به‌نام زهرا دارد که بازیگر است.

داوودنژاد در ۱۳۸۷ با غزل بدیعی (خواهر بازیگر عسل بدیعی) نامزد و در مهر ۱۳۸۹ با او ازدواج کرد. او دربارهٔ آشنایی با همسرش گفت: «وقتی خواهر من زهرا، خانه عسل بدیعی خواهرخانم من دعوت بود. برای اولین بار غزل را که می‌بیند به غزل می‌گوید بیا عروس ما شو (می‌خندد).»

داوودنژاد در مصاحبه با رضا رشیدپور گفته بود برای اینکه سربازی نرود وزنش را افزایش داد تا معافی بگیرد. او گفت که از این کارش پشیمان شد زیرا به سلامتی خود آسیب زد و به اندازهٔ ده سال سربازی برایش تمام شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار