عکس ناراحت کننده از محمد کاسبی!

به گزارش رصد روز، محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از ابتدای امسال به دلیل جراحی و مشکل قلبی بار‌ها راهی سی سی یو شده است،  محمد کاسبی تا هفته‌های پیش در خانه تحت مراقبت بود. محمد کاسبی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که حدود دو سال است...

به گزارش رصد روز، محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از ابتدای امسال به دلیل جراحی و مشکل قلبی بار‌ها راهی سی سی یو شده است،  محمد کاسبی تا هفته‌های پیش در خانه تحت مراقبت بود. محمد کاسبی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که حدود دو سال است درگیر درمان عارضه شدید قلبی است، این روزها حالش رو به بهبود است و به گفته دخترش خداراشکر وضعیت قلبش به ثبات بیشتری رسیده است. تصویر جدید و ناراحت کننده از محمد کاسبی در روز تولدش منتشر شده است.

محمد کاسبی: شرمنده هوادارنم هستم به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، مدیرعامل این صندوق با حضور در منزل محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، جویای احوال این هنرمند همراه با آخرین وضعیت جسمی و درمانی او شد. . محمد کاسبی اظهار کرد: امروز به‌رغم اینکه در کاری هنری و نمایشی حضور ندارم هیچ حسرتی نمی‌خورم چون که بنده به وقتش تلاش حرفه‌ای خودم را کرده‌ام فقط شرمنده هواداران و مخاطبان هستم که توان ارائه تولیدات جدید را ندارم. . کاسبی پس از فوت کردن شمع کیک تولدش و برش آن به همراه همسر خود، تاکید کرد: امروز با حضور شما مسئولان صندوق اعتباری هنر که برای عیادت و برگزاری جشن تولدم به منزلم تشریف آوردید، با پوست و گوشت نعمت خدا احساس می‌کنم؛ شما نعمت بزرگی برای من و خانواده‌ام هستید. محمد کاسبی در کارنامه حرفه‌ای خود سابقه بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبله را دارد. ضمن اینکه سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است. . خوش رکاب، صاحبدلان، سه در چهار و سرّ دلبران از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های کاسبی در تلویزیون است. این بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل عارضه حاد قلبی ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ در بیمارستانی در تهران بستری و سرانجام ۲۳ اسفند سال گذشته در بیمارستان قلب شهید رجایی جرا.حی شد و اکنون برای گذراندن دوران نقاهت در منزل است.

محمد کاسبی

محمد کاسبی

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار